منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت آموزشی دانشگاه_ دکتر یوسف خجیر معاون آموزشی و تحصیلات‌تکمیلی دانشگاه سوره طی پیامی، ۱۶آذرماه "روز دانشجو" را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

روز دانشجو روز قلم های راستین، فکر های خلاق و اندیشه های نو و خود باوریست و دانشجو، مظهر علم و معرفت، اقتدار و بالندگی و نماد آزادگی و آزادی خواهی است.

۱۶ آذرماه، نماد حق طلبی و آزادی‌خواهی دانشجويان در برابر سایه شوم ظلم ، اختناق واستبداد است؛ این روز تاریخی، يادآور رشادت دانشجوياني‌ست كه سينه خود را در برابر مستبدین ظالم سپر كردند و آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت نمودند و سرآغاز تشکیل جنبشی تأثیر گذار در مسیر استکبار ستیزی  و آزادی‌خواهی ملت ایران شدند.

 اينجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای دانشجو، ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را به همه دانشجویان ایران عزيز و به ویژه به دانشجویان پرتلاش و گرانقدر دانشگاه سوره تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همگی در کنار هم بتوانیم نقشه راه ایران عزیز را به سوی سعادت، آزادی و سربلندی سوق دهیم همچنین از درگاه خداوند متعال براي جامعه دانشگاهي به‌ویژه عزیزانِ دانشجو امید، عزت، سربلندی و تندرستي مسئلت دارم.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: پیام تبریک معاون آموزشی و تحصیلات‌تکمیلی دانشگاه سوره به مناسبت روز دانشجو، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید