منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت پژوهشی دانشگاه_ دومین پیش‌نشست سمپوزیوم «بازسازی ساختارهای فرهنگی کشور» تحت عنوان « بازسازی انقلابی ساختارهای فرهنگی کشور» در تاریخ 15 آذرماه 1400 ساعت 14:00 در سالن جلسات شهید آوینی، دانشکده فرهنگی و علوم اجتماعی دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

در این نشست دکتر سید عبدالرسول علم‌الهدی، دکتر محمود حاجیلویی، دکتر محمد قاسمی‌شوب، دکتر امیرحسین خسروآبادی به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

 این سمپوزیوم با همکاری دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی؛ دانشگاه جامع امام حسین(ع)؛ پژوهشکده باقرالعلوم؛ پژوهشکده فرهنگ و هنر؛ پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛ پژوهشگاه ارشاد و دانشگاه سوره اجرا خواهد شد.

با توجه به مطالبه اخیر مقام معظم رهبری و تغییر گفتمان سیاسی حاکم بر دولت و عزم دولت سیزدهم برای ایجاد تحول در راستای تحقق ایران قوی، یکی از شئون این تحول، اصلاحات ساختاری دو حوزه فرهنگ و رسانه است و برای زمینه سازی این مهم، یکی از منابع قابل توجه در شناخت و برنامه‌ریزی صحیح برای این هدف، دستیابی به دانش و تجربه‌ی نخبگان و مدیران موفق در حوزه فرهنگ و رسانه است. از این رو هدف برگزاری این سمپوزیوم، تفکیک دیدگاه‌های نظری و تجربه‌های عملی نخبگان و مدیران حوزه‌ی فرهنگ است تا بتوان زمینه‌ای برای شناسایی راهکارها و ایده‌های مؤثر در اصلاح و بازسازی انقلابی ساختارهای فرهنگی کشور، فراهم شود.

سمپوزیوم « بازسازی ساختارهای فرهنگی کشور» در تاریخ  1 و 2 دی‌ماه 1400 برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند با استفاده از لینک زیر به صورت مجازی در این وبینار حضور یابند:

 

https://Meeting.ihu.ac.ir/class/77/121

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: پیش‌نشست سمپوزیوم «بازسازی ساختارهای فرهنگی کشور» تحت عنوان «بازسازی انقلابی ساختارهای فرهنگی کشور»، دانشکده فرهنگی و علوم اجتماعی دانشگاه امام حسین(ع)، معاونت پژوهشی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید