منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به نقل از ایسنا، در جلسه سه‌شنبه 9آذر 1400 شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر محمدحسین ساعی، رئیس دانشگاه سوره، برای عضویت در «هیأت نظارت بر مطبوعات» به نمایندگی از شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شد.
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، عصر در جلسه سه شنبه شورا، با اشاره به لزوم مشخص بودن ارتباط شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستگاه ها و بخش های مختلف کشور، خواستار تعریف و تدوین نسبت بین شورای عالی انقلاب فرهنگی با قوای سه گانه و سایر دستگاه های اجرایی شد.
رییس جمهور درباره ضرورت انطباق لوایح با سیاست های فرهنگی گفت: کارگروه توجه داشته باشد که در دوره جدید شورا در حوزه فرهنگ، علم، اخلاق و معنویت، فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی متفاوت‌تر از گذشته انجام و لذا باید با این دیدگاه برنامه‌های پیشنهادی تدوین و تنظیم شود.
در پایان این جلسه نمایندگان شورا برای عضویت در چند نهاد فرهنگی انتخاب شدند. آقایان محمدحسین ساعی به عنوان نماینده شورا در هیأت نظارت بر مطبوعات، منصور کبکانیان به عنوان نماینده شورا در هیأت تجدید نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و محمد علی کی نژاد به عنوان نماینده شورا در هیأت عالی جذب، مخبر دزفولی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت تجدید نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عادل پیغامی به عنوان نماینده شورا در هیأت تجدید نظر دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدند.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیات نظارت بر مطبوعات، محمدحسین ساعی، رئیس دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید