منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، مدیریت امور دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، طی اطلاعیه زیر، زمان ثبت تقاضای وام شهریه توسط دانشجویان را اعلام کرد.

 

دانشجویان متقاضی وام؛ لطفاً از تاریخ 1400/08/22 لغایت 1400/09/25 نسبت به ثبت تقاضای وام خود در پورتال دانشجویی طبق روش زیر اقدام نمایید.

1-مراجعه به سایت bp.swf.ir (لازم به ذکر است تنها از مرورگر Mozilla Firefox امکان پذیر است)

2-دانشجویانی که برای اولین بار اقدام می نمایند از طریق گزینه تشکیل پرونده اقدام به ثبت اطلاعات نمایند. از روی سایت دانشگاه فرم تعهد محضری را دانلود کرده و با مراجعه به دفتر اسناد رسمی فرم را تایید نمایند و به واحد امور دانشجویی تحویل نمایند و بعد از ثبت سند تعهد توسط امور دانشجویی مجددا به سایت فوق الذکر مراجعه و از بخش ورود به پرتال، وارد شده و از طریق گزینه درخواست وام، درخواست خود (وام شهریه) را ثبت نمایند. در نهایت 24 ساعت بعد، از طریق پورتال دانشجویی از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل نماید.

3-دانشجویانی که برای تمدید وام اقدام می نمایند از طریق گزینه ورود به پورتال، وارد شده و از طریق گزینه درخواست وام، تقاضای خود را ثبت نمایند و 24 ساعت بعد از همین طریق از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل نماید.

*لازم به ذکر است طبق دستورالعمل اعلامی صندوق رفاه دانشجویان از این پس دانشجویان جدید الورود تنها از صندوق رفاه دانشجویان می توانند وام دریافت نمایند و دیگر نیاز به مراجعه به بانک نمی باشد و دانشجویانی که در نیمسال های گذشته از بانک مهر ایران وام دریافت نموده اند هم می توانند از طریق بانک، وام دریافت نمایند و هم از منابع صندوق با ارائه سند تعد محضری دریافت وام داشته باشند. (یک ضامن مورد نیاز است)

4- لازم به ذکر است در نیمسال جاری مبلغ وام برای دانشجویان مقطع کارشناسی 13/000/000 ریال و برای دانشجویان کارشناسی ارشد 26/000/000 ریال می باشد. این افزایش شامل حال دانشجویان متقاضی وام بانک مهر ایران نمی شود.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: متقاضیان وام شهریه، دانشجویان، مدیریت دانشجویی، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید