منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه_ نخستین رویداد دورهمی دانشجویی تحت عنوان "آینده روشن" با حضور رتبه های برتر کنکور هنر، روز سه شنبه 11 آبان ماه 1400 در مشهد مقدس برگزار شد و همچنان تا 14 آبان ادامه دارد.

در رویداد آینده روشن که از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار می شود، دانشجویان هنر سراسر کشور حضور دارند.
14 نفر از دانشجویان دانشگاه سوره به همراه کارشناسان فرهنگی از 11 تا 14 آبان ماه در مشهد مقدس در این دورهمی دانشجویی شرکت کردند.
معاونت فرهنگی دانشگاه سوره به همین مناسبت مسابقه ای بین دانشجویان شرکت کننده در این رویداد ترتیب داده است که طی آن، عکس ها، دلنوشته ها و طراحی های گرافیکی با موبایل دانشجویان تا روز 14 آبان ماه ارسال شود و به نفر برتر هر بخش جایزه نقدی تقدیم گردد.
در رویداد آینده روشن، سه شنبه شب ساعت ۲۰ دانشجویان برای زیارت به حرم علی بن موسی الرضا(ع) رفتند.
چهارشنبه ساعت ۹ صبح افتتاحیه در رواق دارالمرحمه برگزار شد. پس از آن از ساعت ۱۴ الی ۱۶ بازار درون دانشگاهی مورد بازدید قرار گرفت. برنامه پس از اذان مغرب از ساعت ۱۸ تا ۲۱:۳۰ سخنرانی دکتر انوشه برگزار شد و بعد از استراحت یک ساعته، از ۲۲:۳۰ دانشجویان به تماشای فیلم منصور نشستند.
برنامه روز آخر این رویداد زیارت سحرگاهی از ساعت ۳ تا ۶:۳۰
بازدید از آرامگاه فردوسی از ۹ تا ۱۲ است. در عصر روز پنجشنبه، گعده دانشگاهی و گفت و گو با یک زوج هنری کارگردان برای دانشجویان برتر کنکور هنر، برگزار می شود.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: نخستین رویداد دورهمی دانشجویی، آینده روشن، رتبه های برتر کنکور هنر، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید