منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از بسیج دانشجویی دانشگاه_ روز دوشنبه سوم آبان ماه 1400 اولین کرسی آزاد اندیشی دانشگاه سوره با عنوان برنامه فمنیست اسلامی در مقابل فمنیست غربی با هدف پرداختن به جایگاه و حقوق زنان؛ با حضور دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه سوره برگزار شد.

این برنامه که با حضور استاد لاور، استاد دانشگاه و مشاور بنیاد ملی خانواده و اجرا و مدیریت بحث با حضور سرکار خانم نژاد موسی از امور فرهنگی دانشگاه سوره برگزار شد، با استقال بی سابقه دانشجویان از برنامه، بیش از یک ساعت و نیم و تا حدود ساعت16:30 زمان برگزاری برنامه تمدید گشت. در طول برنامه دانشجویان با آرا مختلفی در نقد یا دفاع از دیدگاه های اسلامی، فمنیسیم غربی و فمنیسیم اسلامی پیرامون جایگاه و حقوق زنان به بیان مطالب خود پرداختند.

این برنامه علی رغم تمدید زمان برگزاری اما به جهت ابعاد وسیع موضوع و مشارکت دانشجویان در مباحث فرصت کافی برای بیان مطالب تمامی دانشجویان که برای حضور در پشت تریبون جهت ارائه مطالب خود ثبت نام کرده بودند بوجود نیاورد و بسیاری از مطالب مهم از دید دانشجویان باقی ماند.

معاونت فرهنگی واحد خواهران بسیج دانشجویی نیز به عنوان برگزار کننده برنامه کرسی آزاد اندیشی پیرو پاسخ به مطالبه دانشجویان در انتهای برنامه از برگزاری نشستی دیگر برای از سرگیری مباحث در آینده نزدیک خبر داد.

 

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: اولین کرسی آزاد اندیشی، فمنیست اسلامی در مقابل فمنیست غربی با هدف پرداختن به جایگاه و حقوق زنان، بسیج دانشجویی، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید