منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره به همراه دکتر کاظم نظری رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره از تابلوی نقاشی چند لتی بزرگ و صد متری با عنوان «در رثای سیمرغ تجلی» اثر دکتر حبیب الله صادقی؛ روز چهارشنبه مورخ ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ در محل موزه فلسطین بازدید کردند.

گفتنی‌ست، حبیب الله صادقی از استادان سابق و مؤسسان دانشگاه‌ سوره بوده که در گذشته رئیس موزه هنرهای معاصر و در حال حاضر عضو پیوسته فرهنگستان هنر است. همچنین، وی به دعوت گروه انیمیشن در نشست‌های آموزشی و تخصصی هفته دفاع مقدس و هفته هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه سوره شرکت داشت. حبیب الله صادقی استادیار دانشکده هنر دانشگاه شاهد و کاریکاتوریست است که از فعالین با سابقه حوزه هنری نیز بوده است.

لازم به ذکر است، تابلوی نقاشی «در رثای سیمرغ تجلی» اثر حبیب الله صادقی نقاش معاصر، در ابعاد ۱۰۰ متر مربع و بر روی ۲۰ بوم نقاشی اجرا شده است. این اثر هنری در حقیقت روایتی تصویری از وقایع مهم تاریخ معاصر ایران بوده که به موضوعاتی چون انقلاب اسلامی ایران، دفاع مقدس، جنایات داعش و رشادت‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخته شده است.

باید اذعان داشت: در این بازدید میدانی، یادگاری‌های دانشجویان به همراه لوح تقدیر به سبب همکاری وی در نشست‌های هنری دانشگاه سوره؛ با حضور دکتر شالویی و دکتر مظفری از مدیران وزارت ارشاد و دکتر نامور مطلق رئیس فرهنگستان هنر به ایشان تقدیم شد.

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: بازدید، تابلوی نقاشی صد متری، «در رثای سیمرغ تجلی»، دانشکده هنر، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید