منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت پژوهشی دانشگاه، کتابخانه‌ی مرکزی دانشگاه سوره با ارائه خدمات اطلاعاتی به استادان و دانشجویان در پیشبرد اهداف آموزشی و پژوهشی دانشگاه نقش مهمی را ایفا می‌کند. در این راستا برای رفع موانع استفاده از نرم افزار کتابخانه‌ای و ارتقاء خدمات به مراجعان خود، نرم افزار کتابخانه‌ای ثنا جایگزین نرم افزار کتابخانه‌ای سیمرغ شد.

به منظور بهره‌گیری از این نرم‌افزار، به همت معاونت پژوهشی، جلسه آموزشی در روز دوشنبه 26 مهرماه از ساعت 9 الی 11 با حضور سرپرست معاونت پژوهشی، مدیریت پژوهش، مسئول کتابخانه، مسئول انفورماتیک و مسئول سامانه گلستان و نماینده شرکت مهندسی ارتباطات مشرق ( صاحب امتیاز نرم افزار ثنا) برگزار گردید.

مسئول کتابخانه ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین در جلسه مقدمه‌ای در ابن باب ارائه نمود. سپس معاون محترم پژوهشی به ایراد سخنانی در رابطه با روند تهیه نرم‌افزار پرداخت و ادامه جلسه را به آقای فریوری، نماینده شرکت مهندسی ارتباطات مشرق ( صاحب امتیاز نرم افزار ثنا)، واگذار کرد. فریوری به آموزش‌های لازم در جهت استفاده بهینه از نرم‌افزار پرداخت و در پایان به تمامی سوالات حاضران پاسخ دادند. به گفته خانم سلیمی، مسئول کتابخانه، با توجه به چشم‌انداز سال 1400، این نرم افزار کتابخانه‌ای در حال تکمیل شدن هست و در روز 24 آبان‌ماه روز کتاب و کتابخوانی از این نرم‌افزار رونمایی خواهد شد. فیلم آموزشی نحوه استفاده و کار با نرم‌افزار نیز به زودی در سایت کتابخانه دانشگاه قرار داده خواهد شد.

لینک ورود به نرم‌افزار کتابخانه دانشگاه سوره:

Library.soore.ac.ir

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: جلسه آموزش نرم افزار کتابخانه‌ای دیجیتال ثنا، کتابخانه مرکزی، معاونت پژوهشی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید