منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ نخستین نشست همکاری معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی‌ایران با مسئولان دانشگاه سوره، روز دوشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ در دانشکده هنر سوره برگزار شد.

 در ابتدای این نشست صمیمانه دکتر کاظم نظری رییس دانشکده هنر به معرفی دانشگاه سوره پرداخت و همچنین به ظرفیت‌های آن اشاره کرد.

 مهندس محمد شهبازی قائم مقام دانشگاه سوره نیز، به ظرفیت‌های فرهنگی دانشگاه سوره اشاره کرد و افزود: با توجه به این ظرفیت‌ها می‌توان همکاری فرهنگی بین دانشگاه سوره و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ایجاد کرد.‌

 در ادامه این نشست، دکتر یوسف خجیر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی‌دانشگاه سوره به همکاری دو سازمان معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش ج.ا.ا و دانشگاه سوره در پنج حوزه آموزش مهارتی با محوریت آموزش کوتاه مدت ویژه پرسنل ارتش، آموزش در مقطع ارشد و دکتری، پژوهش و پایان‌نامه‌ها، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، رویدادهای فرهنگی، کارآفرینی و تولید محصول اشاره کرد.

 دکتر زکیه سادات طباطبایی معاون پژوهشی دانشگاه سوره نیز در رابطه با ظرفیت انتشارات دانشگاه سوره گفت: انتشارات دانشگاه سوره در حوزه ادبیات پایداری دارای ظرفیت‌های قابل توجه است و می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

دکتر سعید ابوالحسنی مدیر فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه سوره با اشاره به موضوع امریه سربازی، همکاری فرهنگی و استفاده از ظرفیت امریه سربازی در دانشگاه سوره را مورد بحث قرار داد.

در این نشست، امیر تقی خانی معاون فرهنگی و سخنگوی ارتش ج‌.ا.ا ضمن ابراز خرسندی از همکاری فی مابین آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه سوره اعلام کرد.

 

در انتهای نشست همکاری معاونت فرهنگی و روابط عمومی ج.ا.ا نیز، قرار شد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه سوره و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ج.ا.ا در حوزه آموزشی پژوهشی فرهنگی و کارآفرینی منعقد شود.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: نشست همکاری، معاونت ‌فرهنگی‌ و روابط عمومی ارتش‌جمهوری‌اسلامی ایران، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید