منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ دانشکده هنر دانشگاه سوره همواره در نظر دارد تا با بهره‌گیری از خلاقیت، اندیشه و نگاه روشن دانشجویان خود و قوه هنری آنان به اهداف والا و بلند دانشگاه سوره دست یافته و همچنین به تعالی و غنای فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی تحقق بخشد.

به این منظور، دانشکده هنر دانشگاه سوره ورک‌شاپ (کارگاه آموزشی) یک روزه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص)، روز چهارشنبه مورخ 28 مهرماه 1400 ساعت 8 صبح الی 12 ظهر در نگارخانه آیه دانشگاه سوره به آدرس خیابان آزادی، بین خوش و آذربایجان، نبش کوچه کامیاران؛ برگزار می‌کند.

گفتنی‌ست، مواد و ابزار مورد نیاز از جمله بوم نقاشی و رنگ در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت. همچنین، هنرمندان می‌توانند جهت خلق اثر هنری خود به فراخور نیاز؛ ابزار کار شخصی خود را نیز به همراه داشته و با تکنیک‌های مختلفی از قبیل نقاشی‌خط، نقاشی انتزاعی، نقاشی بازنمایانه و... آثار خود را اجرا کنند.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه آموزشی تا روز دوشنبه مورخ ۲۶ مهرماه در پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره تلفن ۰۹۹۱۵۴۰۹۹۵۶ پیام بفرستند.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: ورک‌شاپ (کارگاه آموزشی)، گروه نقاشی، میلاد پیامبر اکرم(ص)، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید