منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشگاه سوره با همکاری بنیاد سینمایی فارابی دومین جلسه از سلسله برنامه‌های بررسی سیر اندیشه سینمای «رسول ملاقلی‌پور» را برگزار می‌کند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره دومین جلسه از سلسله برنامه‌های «سینما پرتره» به تحلیل سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور توسط دکتر رامتین شهبازی مدیر گروه سینمای دانشگاه سوره و سید علی روحانی برگزارشده و در کنار نقد و تحلیل آن، فیلم سینمایی «سفر به چزابه» نمایش داده می‌شود.

زمان اجرای این برنامه «سینما پرتره» فردا سه‌شنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در ساختمان شماره ۳ فارابی واقع در خیابان ولیعصر، توانیر، نبش کوچه لنکران (احتشام سابق) بوده و شرکت در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

نشست‌های «سینما پرتره» ازجمله برنامه‌های فرهنگی فارابی با تمرکز بر دانش‌افزایی سینماگران و علاقه‌مندان به سینما است که با همکاری دانشگاه سوره در قالب سلسله نشست‌های «سینما پرتره» به بررسی و تحلیل سیر اندیشه کارگردانان بزرگ سینمای ایران و جهان اختصاص خواهد داشت و سه‌شنبه‌ها در ساختمان شماره سه در حال برگزاری است.

پیش‌ازاین نیز نخستین برنامه «سینما پرتره» عصر روز سه‌شنبه ۴ مردادماه با حضور امیررضا نوری پرتو مدیر گروه ادبیات نمایشی دانشگاه سوره به‌عنوان دبیر جلسه و اکبر نبوی با تحلیل «سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور» و نمایش فیلم سینمایی «پرواز در شب» در ساختمان شماره ۳ بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدومین نشست بررسی سینمای ملاقلی پور / نمایش و تحلیل «سفر به چزابه»

نظر خود را بنویسید