منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

سومین جلسه از سلسله نشست‌های «سینما پرتره» در ادامه بررسی سیر اندیشه «رسول ملاقلی‌پور» با همکاری دانشگاه سوره و بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره سومین جلسه از برنامه «سینما پرتره» به تحلیل سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور توسط دکتر رامتین شهبازی مدیر گروه سینمای دانشگاه سوره و دکتر محمد هاشمی سخنران و کارشناس و نمایش فیلم سینمایی «مزرعه پدری» اختصاص دارد. 

برنامه «سینما پرتره» روز سه‌شنبه یکم شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در ساختمان شماره ۳ فارابی واقع در خیابان ولیعصر، توانیر، نبش کوچه لنکران (احتشام سابق) برگزار می‌شود.

نشست‌های «سینما پرتره» ازجمله برنامه‌های فرهنگی فارابی با تمرکز بر دانش‌افزایی سینماگران و علاقه‌مندان به سینما است که با همکاری مشترک دانشگاه سوره و بنیاد سینمایی فارابی در قالب سلسله نشست‌های «سینما پرتره» به بررسی و تحلیل سیر اندیشه کارگردانان بزرگ سینمای ایران و جهان اختصاص خواهد داشت و سه‌شنبه‌ها در ساختمان شماره سه برگزار می‌شود.

تاکنون دو برنامه «سینما پرتره» با تحلیل «سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور» و نمایش دو فیلم سینمایی «پرواز در شب» و «سفر به چزابه» در ساختمان شماره ۳ بنیاد سینمایی فارابی برگزارشده است.

گفتنی است شرکت در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنمایش و تحلیل "مزرعه پدری" در سومین جلسه از «سینما پرتره»

نظر خود را بنویسید