خانم شکوفه ماسوری
عضو هیات علمی
من شکوفه ماسوری دارای مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس هستم (.رشته ی کارگردانی دکتری ندارد) به علت علاقه مندی به پژوهشگری میان رشته ای همچنین مدرک کارشناسی روانشناسی عمومی از دانشگاه ازاد اسلامی دارم. از سال 1372 کارگردانی تئاتر کرده ام که اسامی اجراها در رزونه هست و از سال 1380 عضو هیات علمی گروه تئاتر دانشگاه سوره بوده ام. از همان سال در دانشگاه نیز علاوه بر تدریس به کارگردانی پرداخته و علاوه بر ان به نگارش ده ها مقاله در همایش ها و نشریات مبادرت ورزیده ام که بازهم در رزومه هست. من به همراه تعدادی از همکلاسی هایم به تاسیس گروه تئاتر 70 در سال 1370 اهتمام ورزیده ام که هنوز هم با همان ماهیت تجربه گرایی در حال فعالیت است .
- کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر
- کارشناسی کارگردان تئاتر
- کارشناسی روانشناسی عمومی
- کارشناسی: مبانی کارگردانی – کارگردانی 1-2-3 – دیدن و تحلیل نمایش- گزارش نویسی- شناخت موسیقی – ترکیب در صحنه
- کارشناسی ارشد: گزارش نویسی
- ارائه مقاله با عنوان [ آينده روشن در گرو شناخت و تلاش زنان ] درهمايش نقش زن درگفتگوی تمدنها، سال1379
- ارائه مقاله با عنوان [ خون بس ] درهمايش فرهنگ لر- همايش انسان شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، سال1380
- ارائه مقاله با عنوان [ او يک زن شاغل است ، بررسی روابط اجتماعی- خانوادگی ] درهمايش توانمندسازی زنان، مرکزمشارکت زنان، سال1381،( برنده لوح تقدير)
- ارائه قصه با عنوان [ اميد ] درفراخوان داستان نويسی، کودکان بانيازهای ويژه، شورای کتاب کودک-يونيسف، سال1381
- ارائه مقاله با عنوان[ حرکت از رئاليسم تا خيال ] درهمايش بزرگداشت سهراب سپهری ، سال1382
- ارائه مقاله با عنوان [ نشانه شناسی قصه يوسف درقرآن وادبيات فارسی]، سومين همايش سراسری علمی – پژوهشی علوم انسانی وهنرباشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاداسلامی، اراک، سال 1383
- ارائه مقاله با عنوان [ آيا عنصر روايت در ادبيات کودکان ، مانع اقتباس از اين آثار در تئاتر است ؟ ] درنخستين جشنواره بين المللی کتاب کودک و نوجوان، کرمان، سال1383
- ارائه مقاله با عنوان [ چرا دانشجوی تئاتر با پيش داوری تئاتر می بيند ؟ ] در سمينار تئاتر و مخاطب ، تهران ، تيرماه 1386( دريافت لوح تقدير)
- ارائه مقاله با عنوان [پذيرش نيمه متمرکز دانشجوی تئاتر يعنی چه ؟ ] در دومين سمينار پژوهشی تئاتر دانشگاهی ، تهران، بهار 1387
- ارائه مقاله با عنوان [سير تحولی شخصيت های نمايشنامه های عليرضا نادری ] و دريافت لوح تقدير در چهارمين همايش پژوهشی تئاتر مقاومت ، تهران ، سال 1387
- ارائه مقاله با عنوان [ چل ممبر (چهل منبر) آيين نمايشی سيار] دربخش پژوهشی ششمين همايش سراسری آيين های عاشورايی، تهران، سال 1388
- ارائه مقاله با عنوان (ترس و خشم دو پیشنهاد موضوعی برای تئاتر کودک و نوجوانان از دیدگاه روانشناسی) در سمینارپژوهشی تئاتر کودک و نوجوان ،پردیس هنرهای زیبا ی دانشگاه تهران، سال 1389
- ارائه مقاله با عنوان ( ابزورد ، جست و جوی معنویت گم شده در میان تکه پاره های مادی) در دومین سمینار بین المللی دین و نمایش ، تهران 1389
- ارائه مقاله با عنوان (چرا دانشجويان به استفاده از ويديو پروجكشن در اجراهاي تئاتري روي آورده اند ؟)در سومين سمينار تئاتر دانشگاهي ايران ، تهران تالار مولوي ، 1390
- ارائه مقاله با عنوان (شیوه ی آموزش استاد شاگردی(پژوهش و پسشنهاد) در همایش ملی آموزش در ایران1404 ،دانشگاه صنعتی شریف،تهران 1390
- ارایه مقاله با عنوان( سیده ملک خاتون شخصیت دراماتیک تاریخ ) و کسب مقام دومدر مسابقه بزرگ نمایشنامه نویسی و مقالات پژوهشی سازمان فزهنگی هنری شهرداری، تهران 1392
- ارائه مقاله با عنوان [شکل گیری تئاتر شهر با استفاده از اصل تناظر یک به یک ریاضی در پیاده روها و ایستگاه های متروی شهر تهران] درهمایش پژوهشی شهر،شهروندی و تئاتر – سی و پنجمین جشنواره ی بین المللی جشنواره تئاتر فجر و چاپ در خلاصه مقالات، تهران 1395
- ارائه مقاله با عنوان (بررسی عناصراختلال شخصیت خود شیفته ( NPD) و تغییرات آن در بحر طویل شمر مجالس تعزیه ی شهادت حضرت عباس و قمر بنی هاشم) در هفتمین سمینار بین المللی نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی ، قمصر کاشان 1398
- ارائه مقاله با عنوان (بررسی سازه های انسان کامل در اسلام وانسان خودشکوفا و self با توجه به نظریه های مرتضی مطهری،ابراهام مزلو و کارل گوستاو یونگ(شباهت ها و تفاوت ها))در پنجمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی ، تهران 1398
- ارائه ی مقاله با عنوان (چگونه می شود یک دفاع انلاین موفق برگزار کرد؟( روند شکل گیری اولین دفاع های انلاین در دانشگاه سوره در دوران شیوع بیماری کووید 19) در همایش ملی چالش های یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی ، دانشگاه بوعلی سینا ، همدان ،تیر 1399
- ارائه ی مقاله با عنوان (خاطره از اولین جلسات دفاع انلاین ایران در دانشگاه سوره ، عصر کرونا بهار 99 )در همایش روایت مجازی تجربیات استادان از تدریس در فضای مجازی، کسب رتبه ی دوم ، دانشگاه کاشان ، زمستان 99
- ارائه داستان مينی مال با عنوان های [ اولين شب آرامش و نقطه نقطه ] و دريافت لوح تقدير به مناسبت سخنرانی در نشست خاطره ، ويژه دانش آموختگان در اولين دوره مسابقه خاطرات تلخ و شيرين زندگی دانشجويی ، باشگاه دانشجويان دانشگاه تهران ، سال 1386
- ارائه داستان با عنوان [ ارتشی شريف ] و برنده تنديس و ديپلم افتخاردر اولين جشنواره نمايشنامه نويسی و داستان نويسی ارتش ( نسيم رحمت ) ، سال 1386
- ارائه داستان کوتاه با عنوان[یک ربع به چهار ]درهفتمین دوره داستان انقلاب حوزه هنری،و راهیابی به مرحله بیست اثر برتر،تهران ، سال1393
- نگارش نمايشنامه اتاق212، سال1380
- نگارش نمايشنامه تولد، سال 1382
- نگارش نمايشنامه آينه دار، سال 1384
- چاپ مقاله با عنوان[تاثیر سقراط بر درام یونانی و تراژدی های اوریپید]درکتاب مجموعه مقالات سمینار سقراط فیلسوف گفت وگو،سال1381
- چاپ مقاله با عنوان [ خی صل ] در نشريه نامه انسان شناسی، دوره اول ، شماره سوم ، سال 1382
- چاپ مقاله با عنوان [ آيا عنصر روايت در ادبيات کودکان ، مانع اقتباس از اين آثار در نمايشنامه است ؟ ] در کتاب پروازپروانه خيال ، مجموعه نوشتارهادرباره تئاترکودک ونوجوان، سال1385
- چاپ مقاله با عنوان [ قصص قرآن، پيشنهادی ارزنده برای تئاتر دينی ] در کتاب نمايش ماورا ، مجموعه پژوهشهای تئاتر دينی ،دفتر دوم : مصداق هاو کاربردها ،سال 1385
- چاپ مقاله با عنوان [ تلاش برای يافتن راهکارهای آموزشی تئاتر ] درنشريه خانه تئاتر، سال دوم، شماره اول ، سال 1385
- چاپ مقاله با عنوان [ چگونه می توان روی صحنه تئاتر حرکتی زيبا خلق کرد ؟ ] درنشريه خانه تئاتر، سال دوم، شماره دوم، سال 1385
- چاپ مقاله با عنوان [ رئاليسم ، رئاليسم نازنين ] در نشريه خانه تئاتر ، سال دوم ، شماره سوم ، سال 1385
- چاپ مقاله با عنوان [ وودويل های چخوف ، شوخی شوخی جدی شدند ] در نشريه خانه تئاتر ، سال دوم ، شماره چهارم ، سال 1385
- چاپ مقاله با عنوان [ نوروزنامه ] در نشريه خانه تئاتر ، سال دوم ، شماره پنجم ،اسفند 1385
- چاپ مقاله با عنوان [ مويدالممالک فکری ارشاد و بررسی نمايشنامه حکام جديد ، حکام قديم ] در نشريه علمی پژوهشی رهپويه ی هنر، دوره ی دوم، شماره ی اول ، زمستان 1385
- چاپ مقاله با عنوان [ آسيب شناسی آموزش رشته تئاتر در دانشگاههای ايران و تاثير آن بر روند پيشرفت تئاتر دانشجويی ] در کتاب مجموعه مقالات اولين سمينار تئاتر دانشگاهی ، تهران ، بهمن 1385
- چاپ مقاله با عنوان [ آموزش رشته تئاتر با تاکيد بر درسهای گرايش کارگردانی ] در نشريه علمی پژوهشی رهپويه هنر، دوره دوم ، شماره دوم ، بهار و تابستان 1386
- چاپ مقاله با عنوان [ چرا توصيف و روايت زمان و مکان در قصه های کودکان حذف شده است ؟ ] در کتاب برگزيده مقالات قصه گويی ، دهمين جشنواره قصه گويی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، تهران ، سال 1386
- چاپ مقاله با عنوان (چرا دانشجوی تئاتر با پیش داوری تئاتر می بیند؟) در کتاب تئاتر و مخاطب، مجموعه مقالات سمینار پژوهشی، تهران،سال 1386
- چاپ مقاله با عنوان [از رئاليسم تا جريان سيال ذهن ] درنشريه علمی پژوهشی رهپويه هنر، دوره دوم ، شماره چهارم ، زمستان 1386
- چاپ مقاله با عنوان ( پرفورمنس آرت ، هنر اجرا) در نشريه علمی پژوهشی رهپويه هنر ، دوره دوم ، شماره ششم ، تابستان 1387
- چاپ مقاله با عنوان[ سير تحولی شخصيت های نمايشنامه های عليرضا نادری]در کتاب نت گمشده ، مجموعه مقالات چهارمين همايش پژوهشی تئاتر مقاومت ، تهران 1388
- چاپ مقاله با عنوان [تئاتر شهرستان يک اتفاق ساده ،اما مهم ] در مجله نمايش ، سال يازدهم ، شماره 123-124 ، آذر و دی 1388
- چاپ مقاله با عنوان ( خلق نشانه های بصری در اجراهای کلاس ترکیب در صحنه با استفاده از مواد مختلف ) در نشریه علمی پژوهشی رهپویه هنر، دوره سوم، شماره 13 ، تابستان 1389
- چاپ مقاله با عنوان ( گل و گلاب،آیین عاشورایی به گل افتادن مردان عزادار در خرم آباد لرستان)در نشریه علمی پژوهشی رهپویه هنر ،دوره سوم،شماره 17،تابستان1390
- چاپ مقاله با عنوان ( سیده ملک خاتون شخصیت دراماتیک تاریخ )در نشریه علمی پژوهشی رهپویه هنر ،دوره سوم،شماره 19و 20،زمستان 1390 و بهار 1391
- چاپ مقاله با عنوان ( شبیه) در نشریه علمی پژوهشی رهپویه هنر ،دوره سوم،شماره 23،زمستان1391
- چاپ مقاله با عنوان (چگونه یک متن را به درام کاربردی مقاومت تبدیل کنیم) در نشریه علمی پژوهشی رهپویه هنر ،دوره سوم،شماره 24 ، بهاز 1392
- چاپ مقاله با عنوان(تئاتر روایی و کاربرد آن در شکل گیری قدرت ملی )در نشریه علمی پژوهشی رهپویه هنر، دوره سوم، شماره 31،زمستان 1393
- چاپ مقاله با عنوان[ تفکر شرط حرکت شخصیت های ابزورد از جهان مادی به سوی معنویت ( با تاکید بر دو نمایشنامه ی در انتظار گودو و کرگدن)]در نشریه رهپویه هنر،دوره سوم،شماره 34،پاییز 1394
- چاپ مقاله با عنوان [ پله پله تا نیاز ] در کتاب مجموعه مقالات پنجمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی تهران ، 1396
- چاپ مقاله با عنوان (بررسی مؤلفه روایت در قصهگویی و تأثیر آن در شکلگیری و بازسازی طرحوارههای کودکان بر اساس نظریه رشدشناختی پیاژه) در نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت ، روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه ازاداسلامی واحد ساوه ، اسفند 1397
- کارگردانی نمايش کليددار، نهمين جشنواره تئاتردانشجويی جهاددانشگاهی، تهران ، سال 1372
- کارگردانی نمايش خيابانی بادبادکها، سيزدهمين جشنواره تئاترفجر( برنده جايزه کارگردانی) ، و ( اجرای عمومی ) ، پارکهای تهران ، سال 1373
- کارگردانی نمايش آنکه گفت آری، آنکه گفت نه (اجرای عمومی )، تهران ، دانشکده هنرهای زيبا، سال1373
- کارگردانی نمايش وصيت نامه ، اولين جشنواره تئاتربانوان،( برنده جايزه کارگردانی ) ، تهران ، سال1373
- کارگردانی نمايش گشنگی و عروسک ، دهمين جشنواره تئاتر دانشجويی جهاددانشگاهی، تهران ، سال 1374
- کارگردانی نمايش ضيافت ، اولين جشنواره نمايشهای کوتاه ، تهران ، دانشکده هنرهای زيبا، سال1374
- کارگردانی نمايش عشق پيت، سومين جشنواره تئاترآتشکار، اصفهان، سال1375
- کارگردانی نمايش پل، تهران ، تالارمولوی ، سال 1375
- کارگردانی نمايش خيابانی ماجراهای اين و اون ( اجرای عمومی ) ، پارکهای تهران، سال1376
- کارگردانی نمايش زيتون ، دوازدهمين جشنواره تئاتردانشجويی جهاددانشگاهی، تهران ، سال 1377
- کارگردانی نمايش اتاق 212، يادواره دفاع مقدس،تهران ، فرهنگسرای هنر، سال 1380
- کارگردانی نمايش لاشخورها ( اجرای عمومی ) ، تهران ، فرهنگسرای دانشجو، سال1381
- کارگردانی نمايش مادر، دهمين جشنواره بين المللی تئاتر دانشگاهي ايران ، بخش اساتيد ، تهران ، تالار مولوی ، سال 1386
- کارگردانی نمايش آدم آدم است ( اجرای عمومی ) ، تهران ، تالار مولوی ، سال 1386
- کارگردانی نمايش آن شب که تورو زندانی بود ، يازدهمين جشنواره بين المللی تئاتر دانشکاهي ايران، بخش اساتيد ، تهران ، تالار مولوی، سال 1387
- کارگردانی نمايش بزرگراه ( اجرای عمومی ) ، تهران ، تالار مولوی ، سال 1387
- کارگردانی نمايش استثنا و قاعده و آقای شادی ، دوازدهمين جشنواره بين المللی تئاتر دانشگاهی ايران ، بخش اساتيد ، تهران ، تالار مولوی ، سال 1388
- کارگردانی نمايش سمفونی کندوی زنبورهای عسل، سيزدهمين جشنواره بين المللی تئاتر دانشگاهی ايران، بخش اساتيد،تهران، تالار مولوی، سال 1389
- كارگرداني نمايش جايي همين نزديكي ،چهاردهمين جشنواره بين المللي تئاتر دانشگاهي ايران ، بخش اساتيد، تهران ،تالار مولوي،سال 1390
- کارگردانی نمایش خیابانی امیرکبیر در گذار از مدرنیته ، دومین جشنواره شمس العماره،تهران،کاخ گلستان ،سال 1390 ( برنده دوم کارگردانی)
- کارگردانی نمایش خاطرات بزرگ،شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران،بخش اساتید،تهران، تالار مولوی،سال 1392
- کارگردانی نمایش دست بری در اسپوکن،هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران،بخش اساتید،تهران،تالار مولوی،سال 1393
- کارگردانی پرفورمنس این 175 نفر ، نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، بخش اساتید،تهران، تالار مولوی، 1395
- کارگردانی ( نمايشنامه خوانی ) نمايشنامه اتاق خصوصی، تهران ، موسسه انديشه سازان، سال1383
- کارگردانی ( نمايشنامه خوانی ) نمايشنامه استثنا و قاعده ، تهران ، سرای دائمی اهل قلم ، سال 1387
- کارگردانی ( نمايشنامه خوانی) نمايشنامه روايت عاشقانه ای از مرگ در ماه ارديبهشت، بخش محمد چرمشيردومين جشنواره دانشجويی تئاتر سوره ، تهران ، دانشگاه سوره ، سال 1389
- کارگردانی (نمایشنامه خوانی) نمایشنامه مشترک مورد نظر در دسترس نیست به مناسبت هفته پژوهش ،تهران،دانشگاه سوره سالن رادی ،سال1395
- کارگردانی (نمایشنامه خوانی) نمایشنامه ی دبلنای ساحلی به مناسبت هفته ی پژوهش ، تهران ، دانشگاه سوره سالن رادی، سال 1396
- کارگردانی (نمایشنامه خوانی) نمایشنامه ساگوآرو به مناسبت 25 سالگی دانشگاه سوره ،تهران، دانشگاه سوره ، سالن رادی، سال 1397
پایان نامه کارشناسی
استاد راهنما: شکوفه ماسوری
- الهه دهقانفرد-یوجین اونیل و تحلیل نمایشنامه پیش از صبحانه-1381
- مینامحمد تبریزی-بررسی طنز در آثار صادق هدایت-1381
- علی افشارقاسملو-چگونگی بکارگیری المانهای نمایش ایرانی درتئاتر معاصر-1383
- فروزنده آگاهی-بررسی تئاتر ایتالیا از بدو پیدایش تا امروز-1383
- پوپک هیدجی-گزارش کار عملی-1383
- گیرااحسان پناه- مراحل کارگردانی یک متن-1382
- آزاده رحیمی فرد-تحلیل نمایش خواستگاری-1382
- سیما اسدی ساروی-تحلیل نمایشنامه ی وصیت نامه خانم سارا-1383
- داوودبختیاری-تحلیل نمایشنامه آژیر بی صدا-1383
- مازیار بدرطالعی-ترجمه بخشی از کتاب وسولد میرهولد-1382
- علی وهابی-تحلیل نمایشنامه مصاحبه-1383
- حمیدرضابیگدلی خمسه-ترجمه بخشی از کتاب سیستم نشانه ای-1383
- یاسمن میربها-طراحی صحنه و تاثیرآن در کارگردانی-1382
- زهرافرهادی-سیری در زندگی وآثاروودی آلن-1383
- آناهیتاقربانی-سیری در آثارآگوست استریندبرگ-1383
- هاناعلیمرادی-تحلیل نمایشنامه ژاندارک-1383
- رودابه سادات شهپر-بررسی زندگی وآثار سه تن از کارگردانهای معاصر آمریکا-1383
- شقایق شباویز- ترجمه یک فصل از کتاب تئوری تئاتر-1384
- نازنین آقایی نژاد-تحقیقی در باره یوجین اونیل-1384
- مریم سپهر-ترجمه فصل 11 کتاب تئاتر-1384
- لیدابیات- ترجمه فصل8و9کتاب تئاتر-1384
- غزاله دبیرسپنجی-ترجمه بیوگرافی خانم لوته اینگریش-1384
- ماگنولیا موحدی-تئاتر روسیه-1384
- مهدی شالچی خامنه-ترجمه فصل اول و دوم کتاب تئاتر-1385
- شهره ثنایی-تاریخچه تئاتر سنندج-1385
- معصومه قدرتی-تحلیل شخصیت زن در آثار تنسی ویلیامز-1385
- روزبه ناصری-معرفی تادئوش کانتور-1385
- فاطمه حائری-ترجمه دوفصل از کتاب تاریخ تئاتر-1386
- نفیسه ذاکری- ترجمه بخشی از کتاب طراحی صحنه تئاتر-1386
- غزاله فخرزاده- ترجمه بخشی از کتاب طراحی صحنه تئاتر-1386
- مینا حسنی – پیشنهادهایی برای هدایت بازیگر-1387
- شیدایوسفی-ترجمه فصل اول کتاب تکنولوژی در تئاتر-1387
- فلورا مرادی-ترجمه تاریخ تئاتر-1387
- تئاترخشونت و میزانسن در آن-1387
- نفیسه فاضلی-تحلیل شخصیت های مدرن در آثار ژان ژنه-1387
- فاطمه چاره-دراماتورژی و سابقه یآن در ایران-1388
- آیه فردی پور-بررسی زندگی وآثار مارتین مک دونا-1388
- کوروش جمشیدیان-ترجمه نمایشنامه قتل تروتسکی-1383
- مجتبی منوچهری-ترجمه بخشی از کتاب ابزاراجرایی تئاتر-1383
- زهرااحمدی دستگردی-ترجمه فصل سوم کتاب تئوری تئاتر-1384
- اشکان پارسانژاد-تحلیل آثار اتول فوگارد-1385
- چیابابامیری-گزارش تمرینات کارعملی-1382
- یاسین وطنخواه-ترجمه بخشی از کتاب تئوری تئاتر-1385
- ساراافشین- ترجمه بخشی از کتاب تئوری تئاتر-1388
- الهه شهپرست- بررسی شخصیت های ابزوذد در سه نمایشنامه -1388
- آناهیتاآذری –معرفی کارگردانان معاصر کشورآلمان-1388
- ریحانه صبری-تاریخ تئاترسمنان-1388
- شهرزادناصری-معرفی تعدادی از گروههاو شخصیت های موثر در تئاتر مدرن ایران-1389
- محمدرضازبرجدی-بررسی عناصرمینیمالیسم در بازیگری نمایش شرق-1389
- سالاردریامج-ترجمه بخشی ازکتاب سیستم تئاتر-1384
- هوتن شکیبا-ترجمه نمایشنامه رادیویی موتورآبی-1389
- مهردادحیدری-تهمره(تئاتر)آیین و رسوم بختیاری-1389
- احمدرستمعلی-ترجمه بخشی از کتاب تئاتر درمانی-1389
- افشین خدری-تاریخچه تئاتر استان کردستاناز1357تا1389-1389
- محسن رحیم پور- ترجمه نقدهای مربوط به نمایشنامه بازرس-1390
- آناهیتانوری- ترجمه فصل یازدهم کتاب تئاتر امروز-1390
- بهروزخانی-ترجمه-1390
- سعیدموسوی-ترجمه فصل اول کتاب طراحی تئاتر اجرا-1390
- مهدی ساعدی پور-ترجمه ی بخشی ازکتاب بدن در فضا-1390
- شیرین کاشفی-بررسی تاثیر ویژگی نقاشی مدرن بر تئاتر-1390
- عبدالرضامتقیان نژاد-ترجمه بخشی از کتاب اصول اخلاقی پینتر-1390
- الهام معدنی-شناخت عناصر دراماتیک داستانهای مارگاریت دوراس-1390
- مهرنوش دقیقیان- اقتباس ازنمایشنامه برای فیلمنامه و از فیلنامه برای نمایشنامه-1391
- رویاشهباززاده-ترجمه فصل دوم کتاب فضاومکان-1391
- ساراعطایی-ترجمه بخشی از کتاب اصول اخلاقی پینتر-1390
- محمدعبدی-بررسی تولید نمایش در مدارس با توجه به نمایش های کارگاهی-1391
- شیرین ترحمی-تاثیر خانواده بر درام و درام نویسی-1392
- رضاعباسی-گزارش شکل گیری و روند تمرینات چه کسی جنگ را آغاز کرد-1392
- مینووش رحیمیان-ترجمه نمایشنامه تازه عروس وداماد -1391
- مزدک مهیمنی-ترجمه نمایشنامه کتاب ها و جنگل ها-1391
- محدثه پور اسماعیل- بررسی آثار اریک امانوئل اشمیت -1392
- فرنوش فرهنگ-ترجمه نمایشنامه معمای حل نشدنی-1393
- مسعود بوستانی- رئالیسم انتقادی در آثار گورکی-1390
- عبدالحمید سالاری- رقص حجله و تابوت -1393
- حسین کریمی-رابطه کارگردانو بازیگردر شکل گیری نقش-1393
- نوید عالمی –اجرای تئاتر در محیط های نامتعارف-1393
- سمن قناد –تئاتر فیزیکال -1393
- سانازآقاحسین شیرازی-دراماتورژی رمان برای اجرا -1394
- نسیم رجب بلوکات –آنتون آرتو و نظریه تئاتر خشونت - 1394
- فاطمه شکری – نمایش در نمایش در سه اثر نمایشی- 1394
- صبا مرشد –مقایسه طنز آثار نیل سایمون وژان میشل ریب-1394
- حمید طالبی طادی –آیین رقص میدان – 1394
- شهرزاد مدی- سالن های تئاتر خصوصی در ایران-1394
- ساناز قربانی- ترجمه مقاله هم ترازی بدن -1394
- محمد ریاضت- بررسی نمایش خلاق با تاکید بر ریتم و موسیقی-1394
- مهدی زینلی- ترجمه نمایشنامه -1394
- سوگند فرخی-تحلیل روانشناختی شخصیت بوف کور بر اساس اختلال اسکیزوفرنی-1395
- مهتاب اکبری-بررسی تفاوت سیستم استانیسلاوسکی و برشت با تاکید بر بازیگری-1395
- مهدی دهقانی- تحلیل نمایشنامه های دو نفره بر اساس کنش و بحران-1395
- علی بزمایون- گزارش چهار دوره جشنواره دانشجویی تئاتر سوره - 1395
- مهدی ذره – اجرای مشترک مورد نظر در دسترس نیست – 1396
- حانیه قاسمی – اجرای نمایش شب به خیر مادر - 1396
- پوریا سیار – اجرای نمایش آزاد - 1396
- نگار نقوی – اجرای دوزخ – 1396
- فرانک جلیلی – اجرای مجردها – 1396
- فروغ محمودی – از خود بیگانگی و مدرنیته در زندگی شهری – 1396
- عاطفه بختیاری – اجرای مصاحبه – 1396
98-سارا افشار –- 1396
99-حسین محبتی - 1397
100-نوید افضلی - 1397
101-نیره شهبازی - 1397
102-مزگان حامدی – اجرای ویرانگر دو پا - 1397
103-سما حسین زاده - 1397
104-شیما ستوده- 1397
105- تارا حسین زاده – 1397
106- مریم کیان پیشه – 1397
107- ابراهیم قلمبر – 1397
108- ثمین بیجاد – 1397
109- کسری کریمی 1398
110- فاطمه محمد امیری- 1398
111- مریم هاشمپور- 1398
112- غزاله توده زعیم- 1398
113- شهلا رحیمی 1399
- سعید فرهی- استاد مشاور - بررسی تطبیقی داستان طوفان بزرگ...-استاد راهنما :هایده صیرفی-1392 – ادبیات نمایشی
- ساراکهن روزی – استاد مشاور- امیری-تجلی ساختاری روایات کهن ایران بر خلق آثار هنری-استادراهنما:مهران هوشیار-1393- صنایع دستی
- نسرین داوودی - دیوان - استاد راهنای عملی – 1396- ادبیات نمایشی
- محسن مرادی شلوجه – استاد راهنمای عملی –نمایشنامه مراسم احضار روح پدر – عنوان پایان نامه نظری مطالعه ی مبانی نظریو اصول نقد کهن الگویی در ساختار و بافت درام ارسطویی استاد راهنما دکتر هوشنگی – سال 1397 – ادبیات نمایشی
- عارفه توانا فر - استاد مشاور – راهکارهای ارتقاع جایگاه پویای مدارا در ایران از دیدگاه حقوق بشر با استفاده از تئاتر شورایی– سال 1398 - حقوق
- علی فدایی - استاد راهنمای نظری- تحلیل وضعیت و عناصر پست مدرن در نمایشنامه های مک دونا با تکیه بر ارا دریدا – سال 1398- ادبیات نمایشی
- ناهید مرادی – استاد راهنمای نظری و عملی – مطالعه ی پارودی شخصیت هملت شکسپیر در نمایشنامه های ایرانی با توجه به نظریه ی فرا داستان تاریخ نگارانه لیندا هاچن – سال 1398 – ادبیات نمایشی
- محمد طاها کاظمی نسب – استاد راهنمای نظری – بررسی شیوه بازیگری در فیلم های اصغر فرهادی از دیدگاه سیستم استانیس لاوسکی – سال 1399 – سینما
- محمد تقوایی شاهرودی – استاد راهنمای عملی – بررسی نمایشنامه های چهار صندوق بیضایی و پلکان اکبر رادی بر اساس رمزگان پنج گانه ی بارت - سال 1397 – ادبیات نمایشی
- هومن قویدل – استاد راهنمای عملی –تحلیل نظریه ی قدرت در سه نمایشنامه ی ارامسایشگاه پله های یک نردبان و گلدان نوشته ی بهمن فرسی از منظز میشل فوکو سال 1397 – ادبیات نمایشی
- سولماز قاسمی – استاد راهنمای عملی – بررسی طبقه بندی نگرش نیچه دذر خصوص درام و تحلیل نمایشنامه های نیکوس کازانتراکیس بر اساس ان- سال 1397 – ادبیات نمایشی
- فاطمه هوشیدری – استاد راهنمای نظری و عملی – نظریه ی مدرنیزاسیون فولکلور تئاتر ملی از منظر بیانیه ی انجمن هنری خروس جنگی با تکیه بر نمایشنامه های حسن شیروانی – سال 1397 – ادبیات نمایشی
- ارش پور موذن – استاد راهنمای نظری و عملی – بررسی روابط قدرت در نمایشنامه های اولئانا ی دیوید ممت و درس اوژن یونسکو از منظر جودیت باتلر- 1397- ادبیات نمایشی
- عضوپیوسته انجمن کارگردانان خانه تئاتر
- .معاون دانشکده ی هنر
- .عضو شورای اموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
- عضو شورای عالی دانشگاه
- عضو شورای پژوهش دانشکده یهنر
- عضو شورای تخصصی گروه تئاتر
داوری
- بازبين مرحله ی اول بخش مسابقه ی جشنواره ی بين المللی تئاتر دانشگاهی ايران ،سالهای و1385و1386و1387و1388و1390 و1391و1392و1393جشنواره های دهم، يازدهم ، دوازدهم ،سيزدهم ،پانزدهم ،شانزدهم ،هفدهم وهجدهم
- عضو تیم اساتید برگزار کننده مصاحبه عملی سازمان سنجش برای دانشجویان رشته نیمه متمرکز تئاتر از سال 1380 تا 1394
- دبیرمسئول کارگروه علمی کارگردانان طرح ریزی دکترین تئاتر انقلاب اسلامی،دفاع مقدس و مقاومت،انجمن تئاتر دفاع مقدس بنیاد روایت فتح،تهران 1394-95
برگزاری نمایشگاه
- ارائه داستان مينی مال با عنوان های [ اولين شب آرامش و نقطه نقطه ] و دريافت لوح تقدير به مناسبت سخنرانی در نشست خاطره ، ويژه دانش آموختگان در اولين دوره مسابقه خاطرات تلخ و شيرين زندگی دانشجويی ، باشگاه دانشجويان دانشگاه تهران ، سال 1386
- ارائه داستان با عنوان [ ارتشی شريف ] و برنده تنديس و ديپلم افتخاردر اولين جشنواره نمايشنامه نويسی و داستان نويسی ارتش ( نسيم رحمت ) ، سال 1386
- ارائه داستان کوتاه با عنوان[یک ربع به چهار ]درهفتمین دوره داستان انقلاب حوزه هنری،و راهیابی به مرحله بیست اثر برتر،تهران ، سال1393
- نگارش نمايشنامه اتاق212، سال1380
- نگارش نمايشنامه تولد، سال 1382
- نگارش نمايشنامه آينه دار، سال 1384
- برگزاری اولين رپرتوارنمايشهای کوتاه کلاسی دانشجويان سوره ،تهران ، فرهنگسرای هنر ، سال1380
- برگزاری دومين رپرتوارنمايشهای کوتاه کلاسی دانشجويان سوره، تهران ، فرهنگسرای هنر ، سال1381
- برگزاری سومين رپرتوار نمايشهای کوتاه کلاسی دانشجويان سوره ، تهران ، سالن اکبر رادی دانشگاه سوره ،،سال 1385