منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

کارگاه آشنایی با نرم‌افزار spss    در دانشکده فرهنگ و ارتباطات برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی کارگاه «آشنایی مقدماتی با نرم‌افزار spss  » شنبه 8 بهمن‌ماه 1401 در دانشکده فرهنگ و ارتباطات به‌صورت حضوری برگزار شد. در این کارگاه که به همت دانشکده فرهنگ و ارتباطات و با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه سوره برگزار شده بود، دانشجویان با یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای تحقیق‌ به روش کمی آشنا شدند.

 این کارگاه با تدریس دکتر جواد صادقی جعفری به مدت چهار ساعت و با حضور دانشجویان رشته مطالعات فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده فرهنگ و ارتباطات اجرا شد. در این کارگاه نقش پرسشنامه در تحقیق کمی و با روش پیمایش تشریح و سپس اجزای نرم‌افزار معرفی شد.

همچنین دانشجویان حاضر در جلسه با نحوه تعریف متغیرها و سؤالات پرسشنامه در نرم‌افزار و نحوه کدگذاری پرسشنامه با توجه به سطح سنجش متغیرها و ورود داده‌ها از پرسشنامه به نرم‌افزار آشنا شدند. در بخش پایانی نیز نحوه ساختن متغیرهای جدید و گرفتن گزارش‌های مقدماتی آموزش داده شد.

در انتهای کارگاه آشنایی با نرم‌افزار spss نیز شرکت‌کنندگان یک طرح آزمایشی را اجرا کرده و گزارش‌های مقدماتی را از نرم‌افزار استخراج کردند.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهکارگاه آشنایی مقدماتی با نرم‌افزار spss برگزار شد

نظر خود را بنویسید