کتاب شبکه های اجتماعی و جامعه ایرانی نوشته دکتر یوسف خجیر توسط انتشارات دانشگاه سوره چاپ شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره کتاب شبکه های اجتماعی و جامعه ایرانی (راهبردها و راهکارها) نوشته دکتر یوسف خجیر توسط انتشارات دانشگاه سوره به چاپ رسید.
بدون شک شبکههای اجتماعی یکی از بزرگترین دغدغههای قرن حاضر هستند و تاثیرات اجتماعی عمیق آن بر اقشار مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست. با توجه به فضای فرهنگی، اجتماعی، هویتی و دینی حاکم بر جامعه ایرانی، شناخت نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای شبکههای اجتماعی میتوانند نقش بسزایی در استفاده بهینه از این فناوری نوظهور در جامعه ایرانی داشته باشند.
کتاب شبکههای اجتماعی و جامعه ایرانی (راهبردها و راهکارها) ضمن معرفی فناوری های نوین، رسانههای جدید و شبکههای اجتماعی به ظرفیتها و چالشها، محاسن و معایب استفاده از شبکههای اجتماعی در جامعه ایرانی – اسلامی میپردازد و ضمن بررسی آراء و نظرات صاحبنظران در حوزه شبکههای اجتماعی، ظرفیتهای بومی حوزه شبکههای اجتماعی را مورد بررسی قرار میدهد.
نویسنده کتاب دکتر یوسف خجیر، دانشآموخته رشته ارتباطات و عضو هیأت علمی دانشگاه سوره است. از او تاکنون چندین کتاب توسط انتشارات مختلف چاپ و منتشر شده است که از جمله آنها میتوان کتابهای زیر را نام برد:
اجرا در رسانه (انتشارات دانشگاه سوره،1402)
دور و نزدیک فناوری: با اندیشمندان نوین فناوری ارتباطی (انتشارات موجک،1402)
بازی رقابت: عوامل رقابتپذیری صنعت بازیهای رایانهای ایران (پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات،1399) راهنمای مطبوعات مازندران از آغاز تا کنون (انتشارات پارپیرار، 1386)
کتاب شبکههای اجتماعی و جامعه ایرانی (راهبردها و راهکارها) در 6 فصل و 158 صفحه توسط انتشارات دانشگاه سوره در سال 1402منتشر شده است. مطالعه این کتاب به همه کاربران ایرانی از جمله سیاستگذاران و برنامهریزان شبکههای اجتماعی و نهادهای دولتی و غیردولتی مرتبط با آنها توصیه میشود.
نظر خود را بنویسید