منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

معاونت آموزشی دانشگاه سوره طی اطلاعیه ای، نحوه پذيرش و مصاحبه تعیین صلاحیت عمومی معرفی­‌شدگان چند برابر ظرفيت دانشگاه سوره در آزمون سراسري سال 1403 (کارشناسی پیوسته) را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره معاونت آموزشی و تحصیات تکمیلی دانشگاه سوره طی اطلاعیه ای جزئیات معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه سوره در آزمون سراسری سال 1403 را اعلام کرد.

اطلاعیه شماره یک شامل موارد زیر می شود.

 

اطلاعيه شماره 1

ضمن تبريك به‌تمامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفيت دانشگاه سوره در آزمون سراسری 1403 به اطلاع مي­رساند معرفی‌شدگان كد رشته محل­‌های مندرج در جدول بند الف نسبت به ثبت ­نام اينترنتی و شركت در جلسه مصـاحبه حضـوری بر اساس بند ب تا خ اقدام نمايند:

الف – جدول كد رشته محل­‌های دانشگاه سوره:

ب – تاريخ­‌هاي مهم:

١) ثبت‌نام اينترنتی در سامانه گلستان دانشگاه سوره به آدرس :  https://golestan.soore.ac.ir– از روز جمعه مورخ 30 شهريور لغايت پايان روز دو­شنبه مورخ 2 مهرماه  1403

٢) اعلام نتايج بررسی اوليه پرونده الكترونيكی و جدول زمان‌بندی شركت در مصاحبه حضوری، از تاریخ دوشنبه 2 مهرماه از طریق پیامک و تماس با داوطلب

 

ج- نحوه ثبت‌­نام اينترنتی، مصاحبه حضوری و ارسال مدارك لازم

داوطلبان معرفی‌شده در هر يك از كد رشته محل­‌های جدول بند الف (بر اساس اعلام رسمی سازمان سنجش آموزش كشور در سايت سنجش)، در مرحله اول طبق توضيحات زير نسبت به ثبت‌نام اينترنتی اقدام نموده و پس از بررسي پرونده الكترونيكی و در صورت تائيد، لازم است در مرحله دوم طبق جدول زمان‌بندی اعلامی جهت انجام مصاحبه به‌صورت حضوري شركت نمايند.

 

مرحله اول: ثبت­‌نام اينترنتی در سامانه گلستان دانشگاه سوره

معرفی‌شدگان چند برابر ظرفيت واجد شرايط، لازم است از جمعه 30 شهریورماه تا پايان دوشنبه مورخ ٢ مهرماه سال ١٤٠3 نسـبت بـه ثبـت­‌نـام اينترنتی از طريق سامانه گلستان اين دانشگاه به نشاني https://golestan.soore.ac.ir اقدام نموده (برای دریافت فايل pdf راهنماي تصويری مراحل ثبت­نام، عدد 35 را به شماره 10001201000 پیامک کنید و یا به صفحه ورود سامانه گلستان دانشگاه سوره به آدرس: https://golestan.soore.ac.ir مراجعه نمایید) و مـدارك موردنیاز به شرح زير را با فرمت مناسب تهيه و در سامانه مذكور در محل­‌های مناسب بارگذاری نمايند. شایان‌ذکر است اين مهلت تمديد نخواهد شد و ضروری است داوطلبان محترم واجد شرايط در زمان مقرر نسبت به ثبت­‌نام و بارگذاری كليه مدارك الزامی خود در اين سامانه اقدام نمايند. همچنين يادآور می­‌شود به مدارك ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد.

تذکر: یادآور می­‌شود داوطلبانی که تا تاریخ 31/06/1403 موفق به اخذ آخرین مدرک تحصیلی (دیپلم یا پیش‌دانشگاهی و ...) نشوند موردبررسی قرار نخواهد گرفت.

 

مدارك موردنیاز براي بارگذاری در سيستم گلستان

١) مداركی كه لازم است داوطلبان واجد شرايط اسكن و در مرحله ثبت­‌نام الكترونيكی بارگذاری نمايند. (اندازه هر فايل حداكثر ٣٠٠ كيلوبايت و با فرمت­های مشخص‌شده و كيفيت بسیار خوب).

عكس رنگي ٣ × ٤ تمام‌رخ و جديد (با اندازه حداقل ٢٠٠ پيكسل عرض و ٣٠٠ پيكسل ارتفاع)

تصوير روی كارت ملی

تصوير صفحه اول شناسنامه

تصویر صفحه توضیحات شناسنامه

تصوير فرم تکمیل‌شده (دست­نويس و امضاءشده) تعهدنامه داوطلب (شیوه دانلود این فايل از طریق سامانه گلستان بوده و در فایل راهنمای تصویری توضیح داده‌شده است)

٢) مداركی كه لازم است در مرحله ثبت­‌نام الكترونيكي به فرمت pdf با حجم حداكثر ٥٠٠ كيلوبايت بارگذاری شود.

كارنامه نتايج اوليه آزمون سراسري سال 1403

كارنامه انتخاب رشته داوطلب (اولويت­‌های انتخاب كد رشته محل­‌های تحصيلی)

 

مرحله دوم: مراجعه به محل برگزاری مصاحبه

پس از بررسي پرونده الكترونيكی، داوطلبانی كه مجاز به شركت در جلسه مصاحبه شوند، می‌بايست برابر برنامه زمان‌بندی كه دوشنبه 2 مهرماه از طريق ارسال پیامک و تماس با داوطلب اطلاع­‌رسانی می­‌شود در جلسه مصاحبه حضوری شركت نمايند. شایان‌ذکر است دانشگاه مسئوليتی براي اطلاع‌­رسانی از طريق ديگر ندارد و داوطلبان ملزم هستند از زمان ثبت­‌نام تا اعلام جدول زمان‌بندی، اخبار مربوط را از سايت دانشگاه دريافت نمايند.

همچنين انجام مصاحبه حضوری در مکان­‌های معرفی‌شده در سایت، منوط به ارائه كامل مدارك ذيل و مراجعه در زمان مقرر است. در

غير این صورت به‌منزله انصراف تلقی شده و به مراجعات بعدی ترتيب اثر داده نخواهد شد.

تذکر1: مصاحبه حضوری داوطلبان استان­‌های تهران و البرز در حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه و در بازه تاریخی سه­‌شنبه 3 مهر الی یکشنبه 8 مهر انجام خواهد شد. زمان‌بندی دقیق داوطلبان از طریق پیامک و سایت دانشگاه سوره اعلام خواهد شد.

تذکر 2: محل مصاحبه متقاضیان شهرستانی (غیر از استان تهران و البرز) در مراکز استان خودشان صورت می­گیرد. اطلاع­‌رسانی به داوطلبان شهرستانی از طریق حوزه هنری مراکز استان­ها به‌صورت تماس یا پیامک اتفاق خواهد افتاد.

تذکر 3: جهت آرامش برگزاری مصاحبه شما عزیزان، از پذیرش همراهان در محل مصاحبه معذوریم. 

 

مدارك موردنیاز برای شركت در مصاحبه حضوری:

١) همراه داشتن كارت ملی

2) همراه داشتن فرم تکمیل‌شده (به‌صورت پرینت شده) مشخصات بررسی صلاحيت عمومی كه به امضاء داوطلب رسيده است.

3) پرينت گواهی ثبت‌­نام اينترنتی در سيستم گلستان (جهت مصاحبه حضوری، اين گواهی مجوز ورود به محل مصاحبه است).

تذكر: داوطلبان می­‌توانند آثار و يا نمونه كارهای تولیدشده از قبيل فيلم، عكس، نقاشی، شعر، صنایع‌دستی، فیلم‌نامه، نمايشنامه و آثار پژوهشی و بیوگرافی را به همراه داشته باشند.

خ - نكات مهم:

1- پذيرش قطعی منوط به تائید نهايی سازمان سنجش آموزش كشور است.

2- به مدارك ناقص و درخواست داوطلبانی كه واجد كليه شرايط الزامـی نباشـند ترتيـب اثـر داده نخواهـد شـد. لذا مجدداً توصيه می­‌شود داوطلبان قبل از ثبت­‌نام مفاد اطلاعيه را به‌دقت مطالعـه و در صورت اطمينان از احراز كليه شرايط الزامی، ثبت­‌نام نمايند.

3- شرايط پذيرش و نحوه ارائه درخواست و ثبت­‌نام از وضوح كافی برخوردار است؛ لـذا خواهشـمند اسـت از مراجعـه حضوری و يا تماس تلفنی به‌منظور پرسش مجدد موارد خودداري فرماييد. در صـورت ضـرورت صـرفاً شـماره تلفـن  :

66858017 یا 66858083 داخلی 1 (اداره پذیرش و ثبت‌نام) در روزهاي اداری و غير از تعطيلات رسمی پاسخگوی داوطلبان خواهد بود و خارج از ساعات و روزهای اعلام‌شده امكان پاسخگويی به داوطلبان وجود نخواهد داشت.

4- چنانچه در هر مرحله از ثبت­‌نام، بررسی و اشتغال به تحصـيل مشـخص شـود كـه داوطلـب واجـد شـرايط الزامـی پذيرش از طريق اين اطلاعيه نبوده يا مغايرتی بين مدارك و مستندات ارائه‌شده داوطلب با اصل مدارك صادره از مراجع ذی‌ربط وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت­‌نام و ادامه تحصيل وی جلوگيری می‌شـود و مطـابق مقـررات بـا وی رفتـار خواهد شد.

5- حضور داوطلبانی كه مجاز به شركت در مصاحبه حضوری می­‌شوند در ساعت و روز تعیین‌شده (كه متعاقباً از طريق همين سايت اعلام خواهد شد) برای مصاحبه الزامی و اين زمان غیرقابل تغيير است و عدم حضور (بدون دليل موجهی كه موردپذیرش دانشگاه باشد) به‌منزله غيبت و انصراف تلقی می‌شود.

6- در هیچ‌یک از مراحل پذيرش و مصاحبه امكان تجدیدنظر وجود ندارد.

 

                                                                                                                                   موفق باشید

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهجزئیات ثبت نام کارشناسی پیوسته 1403 اعلام شد

نظر خود را بنویسید