منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره طی پیامی شهادت سید حسن نصرالله سید شهید راه قدس را تسلیت گفت.

 

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

 

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که باخدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و درراه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

 

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

 

بار دیگر دست رژیم غاصب  و درنده‌خوی صهیونیستی از آستین نظام جهانی سرمایه‌داری بیرون آمد و منطقه شیعه‌نشین ضاحیه لبنان را به خاک و خون کشید تا حق‌طلبان لبنان وجهان شاهد جنایتی بزرگ در دوران نظم نوین آمریکای سلطه‌طلب باشند.این جنایت برای خاموش کردن صدای حق‌طلبان مظلومیت لبنان و دست برداشتن ازحق و حقوق طبیعی مردم فلسطین اشغالی به وقوع پیوست. غافل از آنکه  مؤمنان برعهدی که بسته‌اند صادقانه  تا پای جان می‌ایستند و به مقام رفیع شهادت می‌رسند.

خبر شهادت سردار حق جو و مبارز نستوه، شیخ حسن نصرالله مصداق واقعی مردان مؤمنی است که بر سر عهدی که باخدا بستند، ماندند و پاداش خود را که همان شهادت درراه خدا است ،دریافت کردند. خوشا به حال او ویاران باوفایش چه آنان که شهید راه حق شده‌اند و چه آنان که همچنان باروحیه‌ای مقاوم راه و اندیشه مجاهد باوفایشان را ادامه می‌دهند.

در جهان امروز که رسانه‌های جمعی وابسته به استکبار حق‌طلبی را تروریسم  و ویران کردن خانه‌های مسکونی را پیروزی، نشان می‌دهند، خون شهیدان غزه و لبنان روایت حقیقتی است که به‌زودی جهان با آن آشنا می‌شود. این خون بر زمین نمی‌ماند و لاله‌های شکفته از آن جبهه مقاومت را در برابر جهان استکبار به پیروزی می‌رساند.

شهادت شیخ حسن نصرالله را به‌تمامی مؤمنین حق‌طلب جهان، به‌ویژه به جبهه مقاومت و مردم شریف ایران که همواره پشتیبان این نهضت بوده‌اند تبریک و تسلیت می‌گوییم و برای پیروزی مجاهدان راه حق از خداوند متعال بهترین‌ها را برای آینه این نهضت مسئلت می‌نماییم.

دانشکده فرهنگ و ارتباطات

دانشگاه سوره

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره طی پیامی شهادت سید حسن نصرالله سید شهید راه قدس را تسلیت گفت.

نظر خود را بنویسید