منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نشست هم‌اندیشی گروه‌های آموزشی دانشکده هنر با استادان گروه‌هایی همچون صنایع‌دستی، مطالعات عالی هنر، گرافیک و سینما در سالن سینمای دانشکده هنر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، دکتر کاظم نظری رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره در این نشست در دیدار با اعضای هیأت‌علمی و استادان مدعو دانشکده هنر بر اهمیت مسائل آموزشی-تربیتی، پژوهشی، قوانین و انضباط در برگزاری کلاس‌ها و شناخت کلی دانشگاه سوره تأکید کرد.

به گفته نظری این جلسات باهدف شناخت بیشتر و جامع‌تر نسبت به مسائل آموزشی، پژوهشی و تربیتی دانشگاه سوره برگزارشده و اهداف مأموریتی دانشگاه سوره را مشخص می‌کنند. رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره همچنین اضافه کرد: چنین جلساتی که با حضور مدیران گروه و استادان مدعو این دانشکده برگزار می‌شوند ابتکار دانشگاه سوره بوده و در سایر دانشگاه‌ها مانند آن برگزار نمی‌شود.

وی افزود: بنده و مدیران گروه در این جلسات بر آن هستیم تا نقطه نظرات استادان که حاصل از شناخت دانشجویان در ترم‌های گذشته و تجربیات آنان است را بشنویم و برای ترم پیش رو برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم. علاوه بر آن چنین جلساتی باعث می‌شود تا استادان با یکدیگر آشنا شده، گزارشی از تدریس خود ارائه دهند و از تجربیات یکدیگر خصوصاً استادان قدیمی‌تر بهره‌مند شوند تا باعث هم‌افزایی بیشتر در گروه‌های آموزشی دانشکده هنر شوند.

رئیس دانشکده هنر در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای استادان و دانشجویان این دانشکده، 15 مورد مهم را به‌عنوان اهداف این دانشکده برای تربیت دانشجویانی ممتاز با همکاری استادان دانشکده به شرح زیر اعلام کرد.

  1. کمک به فکر همه‌جانبه و راهبردی تحصیل
  2. ارتباط مؤثر با دیگران
  3. گوش شنوا داشتن
  4. مشورت و رایزنی پیدا کردن
  5. گفتگو و مذاکره داشتن
  6. برقراری ارتباط شفاف
  7. واگذاری مسئولیت و اختیار به دیگران دادن
  8. ایجاد انگیزه در افراد
  9. راهبری و مربی‌گری
  10. تیم سازی
  11. علاقه به کسب بهترین نتیجه ممکن
  12. هدایت و تصمیم‌گیری
  13. تحلیل و تفسیر
  14. خلق و تولید و مفهوم‌سازی
  15. اقدامات متهورانه یا ریسک‌پذیر

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورههم‌اندیشی رئیس دانشکده هنر با گروه‌های آموزشی

نظر خود را بنویسید