آیین رونمایی از کتاب ویژند دانشگاه بینالمللی سوره در مراسمی با حضور و استقبال دانشجویان بهعنوان رکن اصلی دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی دانشگاه بینالمللی سوره رونمایی از کتاب ویژند (برندبوک) و نشان جدید دانشگاه (لوگو) روز شنبه همزمان با روز ارتباطات و روابطعمومی در سالن استاد نادر طالبزاده دانشگاه بینالمللی سوره برگزار شد.
رئیس دانشگاه بینالمللی سوره در آیین رونمایی ویژند دانشگاه ضمن قدردانی از تلاشهای گروه ویژند گفت: این امر قطعاً با تلاشهای مداوم و مستمر گروهی همکارانم انجامشده و از ارزش بسیاری برخوردار است.
دکتر محمدحسین ساعی ضمن خوشآمد گویی به دانشجویان و قدردانی از استقبال آنان از اجرای این مراسم گفت: با تغییر اساسنامه دانشگاه و تحولاتی که پشت سر گذاشته شد، برند و برند سازی برای ایجاد تصویر مناسب برای مخاطب از یک محصول یا خدمات و نوسازی ویژند یک سازمان نیز برای ارتقای مجدد ویژند آن در طول زمان امری مهم و ضروری بود.
در ادامه، دکتر شعیب حسینی مقدم، طراح کتاب برند دانشگاه با توضیح در خصوص جزئیات اجرای لوگوی جدید دانشگاه گفت: طرح حاضر پس از طی شدن بیش از هفت ماه و اجرای تغییرات زیادی آماده شد و سعی شده ضمن پایبندی به قالب اصلی نشان، بر اساس استراتژیهای جدید دانشگاه بینالمللی سوره و روایت از سیمرغ بهعنوان پرنده اسطورهای، نشان مرکزی تغییر دادهشده است.
آیین رونمایی از کتاب ویژند دانشگاه (برند) با کیکی از طرح نشان و لوگوی جدید دانشگاه همراه شد که در ادامه گزارش تصویری از این مراسم را مشاهده میکنید.
نظر خود را بنویسید