منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها و مشتری‌مداری در دنیای مجازی در دانشکده فرهنگ و ارتباطات به‌صورت حضوری و برخط با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه بین‌المللی سوره در هشتمین روز از رویدادهای ماه پژوهش، یکشنبه 23 آذرماه، نشست تخصصی «روابط‌عمومی‌ها و مشتری‌مداری در دنیای مجازی» با حضور دکتر مهدی خسروشاهی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه بین‌المللی سوره با مشارکت دانشجویان کارشناسی ارشد رشته روابط‌عمومی به‌صورت حضوری و برخط برگزار شد.

در ابتدای نشست، خسروشاهی، به بررسی اهمیت روابط‌عمومی و مشتری مداری در دنیای دیجیتال پرداخت. وی به استفاده از هوش مصنوعی برای آماده‌سازی مطالب اشاره و تأکید کرد: این فناوری می‌تواند به تغییرات بنیادینی در ارتباطات انسانی و مفهوم قدرت کمک کند.

مدرس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه بین‌المللی سوره به مفهوم انقلاب دیجیتال اشاره کرد و افزود: انقلاب دیجیتال به تغییر قدرت و محوریت مشتری در فضای مجازی مربوط می‌شود و این انقلاب، تفکر و ایدئولوژی را  تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در پایان، خسروشاهی به چالش‌های پیاده‌سازی مشتری‌مداری در دنیای دیجیتال اشاره کرد، ازجمله فقدان ارتباط چهره به چهره و چالش‌های امنیت داده‌ها. وی همچنین بر این نکته تأکید کرد که قدرت به شهروندان منتقل‌شده و این تغییر باید به نفع جامعه باشد.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدر دانشکده فرهنگ و ارتباطات بررسی شد: روابط‌عمومی‌ها و مشتری‌مداری در دنیای مجازی

نظر خود را بنویسید