منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، مراسم ویژه شهادت بانوی دو عالم، حضرت صدیقه کبری (س) به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی، روز شنبه 27 آذرماه بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه ساختمان مرکزی دانشگاه سوره برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی منصوری پیرامون شأن و منزلت امّ الائمه (س) به سخنرانی پرداخت.
حجت الاسلام منصوری با اشاره به ادای احترام پیامبر اعظم (ص) به حضرت زهرا (س) در عیان و جلوی مردم، در بخشی از سخنان خود گفت: پیامبر(ص) به احترام دخترشان از جا برمی‌خواستند و دستان مبارک ایشان را می‌بوسیدند و این نحوه‌ی برخورد با این بانوی گرامی از جانب پیامبر، تدبیری تعیین کننده برای شناخت حق از باطل شد.
حجت الاسلام منصوری با تشریح این موضوع که چرا پیامبر(ص) دختر گرامی‌اش را ملاک غضب و رضایت خود قرار دادند، بیان کرد: رضایت خداوند باری تعالی در رضایت حضرت زهرا(س) است و کسانی که سبب نارضایتی ایشان شدند عذابی سخت خواهند داشت.
پس از ایراد سخنرانی، ذاکر اهل بیت حاج حمیدرضا یوسفی به ذکر مدح و مصیبت اهل بیت نبوت (ع) و قرائت زیارتنامه حضرت زهرا (س) پرداخت. در پایان این مراسم با توزیع آش رشته، از عزاداران پذیرایی شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)، مدیریت امور فرهنگی، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید