دانشگاه سوره برای ارتباط هرچه نزدیکتر دانشگاه با مخاطبان خود پل ارتباطی سامانه ثبت و پاسخگویی به پیشنهادها، نظرات، شکایات و همچنین بررسی تجهیزات کلاسها و سایر فضاهای دانشگاه را در «سامانه همدلی» ایجاد کرده است.
به گزارش روابطعمومی دانشگاه سوره با هدف ارتباط هرچه نزدیکتر دانشگاه با مخاطبان خود پل ارتباطی «سامانه همدلی» را ایجاد کرده تا دانشجویان، استادان و سایر مراجعهکنندگان این دانشگاه نظرات و دیدگاههای خود را نسبت به کارکنان و خدماتی که دریافت میکنند ارائه دهند.
بدین ترتیب برای بررسی پرسنل اداری، آموزشی و همچنین بررسی وضعیت امکانات کلاسی و مکانهایی که مورداستفاده دانشجویان قرار دارد، اقدام به ایجاد دو سامانه زیر کرده است. خواهشمندیم با درج نظرات سازنده خویش در سامانههای ذکرشده، ما را در خدمترسانی هر چه بهتر یاري کنید.
- «سامانه ثبت و پاسخگویی به پیشنهادها، انتقادات، شکایات و ارزیابی عملکرد»
- «سامانه بررسی تجهیزات کلاسها، کارگاهها و پلاتوها»
نحوه کار با سامانه:
براي دسترسی سریعتر شما عزیزان به این سامانه، بیرون اتاق هر مسئول، کارشناس، کلاس، کارگاه، آتلیه و.... یک کارت ١٠ در ١٥ نصبشده است که در آن یک «کیوآرکد QR Code» همراه با نام و نام خانوادگی و مسئولیت هر فرد، و یا عنوان کلاس یا مکان موردنظر درجشده است. شما میتوانید با تلفن همراه خود «کیوآرکد» مذکور را اسکن کنید و بعد از کلیک بر روي ثبت نظر وارد صفحه موردنظر شوید و مراحل زیر را انجام دهید:
١- بخش واحد موردنظر: شما در این بخش اقدامی انجام نمیدهید چراکه با اسکن «کیوآرکد» وارد صفحه شخص یا مکان موردنظر خود شدهاید.
٢- بخش مشخصات فردي: در این بخش با دو گزینه روبهرو خواهید شد:
الف) میتوانید مشخصات فردي و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و نظرات خود را بنویسید؛
ب) و یا میتوانید با کلیک بر روي مربع زیرکلمه ناشناس بهصورت ناشناس نظر دهید. در این صورت بعد از انتخاب گزینه ارسال در انتهاي سامانه، صبر کنید تا از سیستم براي شما، شماره پیگیري ارسال شود .
٣- بخش موضوع موردنظر: بعد از انتخاب هر یک از گزینهها میتوانید در قسمت زیرین آن (شرح) مطلب خود را بنویسید.
٤- در بخش پیوست: در صورت تمایل میتوانید مستندات خود را ارسال کنید تا موردبررسی قرار گیرد.
توجه:
درصورتیکه تلفن خود را در سامانه درج کرده باشید پاسخ نظرات شما (حداکثر) تا ٤٨ ساعت بعد براي شما پیامک میشود؛ و چنانچه بهصورت ناشناس نظر دهید باید تا ٤٨ ساعت بعد با ورود به سامانه در بخش پیگیري نظر ثبتشده، پاسخ خود را دریافت کنید.
- اشخاصی که شماره تلفن خود را وارد میکنند علاوه بر مشاهده کد پیگیري در سامانه، براي تلفن همراه آنها نیز کد پیگیري ارسال خواهد شد.
- اگر شخصی نتوانست «کیوآرکد» موردنظر را اسکن کند میتواند از طریق آدرس https://hamdeli.soore.ac.ir/ وارد سامانه شود و نظر خود را در مورد واحد یا مکان مربوطه ثبت کند. در این صورت باید بند ١ (بخش موردنظر) را تکمیل کند.
- لازم به ذکر است تمامی نظرات شما عزیزان صرفاً توسط دفتر ریاست بررسی میشود و اسامی افراد نظر دهنده محفوظ است.
با تشکر از همدلی شما
» روابطعمومی دانشگاه سوره«
نظر خود را بنویسید