منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

گروه عکاسی دانشکده هنر سوره در هفته گذشته 21 پروژه دفاع پایان‌نامه را برگزار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره هرساله در هفته‌های پایانی شهریور، دانشکده‌های این دانشگاه میزبان جلسات دفاع پروژه‌های دانشجویان خود است. در این میان رشته عکاسی دانشکده هنر، به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین رشته‌های این دانشگاه به دلیل فضای بینابینی هنر و صنعت، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

در دوره اخیر دفاعیه‌های گروه عکاسی، 21 دانشجوی کارشناسی عکاسی شرکت کردند. جلسات دفاعیه به مدت 3 روز متوالی از تاریخ 5 تا 7 شهریور برگزار شد. دانشجویان آثار خود را در ژانرهای متنوعی ازجمله پرتره، پرتره محیطی، طبیعت بی‌جان، منظره، عکاسی خیابانی، عکاسی معماری و... ارائه کردند. همچنین آثار این دانشجویان به‌صورت نمایشگاهی در نگارخانه آیه دانشگاه سوره به نمایش درآمده و سایر دانشجویان نیز ضمن بازدید از این آثار، از تجربیات دانشجویان در حال فارغ‌التحصیلی بهره‌مند شدند.

همچنین نمایشگاهی نیز در حاشیه دفاع‌های دانشجویان برگزار شد که در آن هر دانشجو یک مجموعه عکس به‌صورت نمایشگاهی ارائه کرد. همراه با هر مجموعه عکس، پوستر نمایشگاه و شکل کامل نمایشگاه نیز ارائه‌شده بود.

گفتنی است با توجه به تعطیلی کلاس‌های دانشگاه در طی سه روز ارائه آثار، استقبال خوبی از ارائه این پروژه‌های دانشجویی شد. همچنین هیئتی از نهاد ریاست جمهوری به بازدید نمایشگاه آمده و ضمن تبریک به دانشجویان، دست‌آوردهای گروه عکاسی به اطلاع آن‌ها رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهجلسات دفاعیه دانشجویان کارشناسی عکاسی

نظر خود را بنویسید