منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

ولَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢا بَلۡ أَحۡيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ يُرۡزَقُونَ

 

شهید راه قدس سید حسن نصرالله مجاهدی نستوه، مبارزی واقعی و رهبری خالص و بی‌ادعا بود که نقش‌آفرینی این عالم ظلم‌ستیز در سربلندی و عزتمندی جبهه مقاومت مقابل دژخیمان صهیونیستی در تاریخ به اثبات رسیده است.

سید مقاومت با خلوص نیت و اندیشه‌های ظلم ستیزانه، ظفرمندی‌های ماندگاری را برای جبهه عظیم مقاومت به ارمغان آورد و همواره در مبارزاتی سخت و نفسگیر با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی، از حقوق مسلمانان و جبهه‌ی مقاومت دفاع می‌کرد.

▪️آنچه در موشک‌باران وحشیانه ضاحیه‌ی بیروت توسط رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی طی روزهای اخیر با قساوت و بی‌رحمی رخ داده، استمرار همان حرکات ناجوانمردانه و ضد بشریت این رژیم جعلی است و حال که سید مقاومت به شهدای کربلا ملحق گردیده، زهی خیال باطل است که اشغالگران و سفاکان تصور کنند به پیروزی رسیده‌اند چرا که جبهه‌ی عزتمند مقاومت همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

▪️شهید نصرالله همچنان با اندیشه و روح و خط و رویکرد مقدس خود در میان ماست و پیروی از راه ایشان تا پیروزی حق علیه باطل، راه همگی مسلمانان و آزادگان جهان است.

    اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه سوره  مراتب تسلیت و تعزیت خود را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت، ملت سرافراز لبنان و خاندان و بازماندگان شهید عالی مقام سید حسن نصرالله تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت دارم.

 

دانشکده هنر دانشگاه سوره

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهپیام تسلیت دانشکده هنر دانشگاه سوره به مناسبت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله

نظر خود را بنویسید