منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نشست ملی هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین با همکاری دانشگاه سوره و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه در باغ زیبا برگزار می‌شود.  

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه نشست ملی هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین با همکاری دانشگاه سوره و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست با دبیری دکتر یوسف خجیر دانشیار دانشگاه سوره در دو بخش برگزار می‌شود. بخش نخست با محوریت هوش مصنوعی، حکمرانی و صنایع خلاق توسط دکتر فدایی اسلام عضو هیأت‌علمی هوش مصنوعی دانشگاه سمنان، دکتر حسنی عضو هیأت‌علمی ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، دکتر روان‌بخش صادقی مدرس مدعو و رئیس انجمن آسیفا و دکتر جواهریان مدیر آکادمی رسانیوم به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

بخش دوم با محوریت سواد هوش مصنوعی در عرصه فرهنگ برگزار می‌شود. در این بخش دکتر کریم زاده، دکتر خسروی و دکتر طاهری کیا سه تن از اعضای هیأت‌علمی گروه مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و انسانی به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

گفتنی است نشست ملی هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ در باغ زیبا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در خیابان شریعتی خیابان قبا برگزار می‌شود.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنشست ملی هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین

نظر خود را بنویسید