روابط عمومی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره_نوشین سحابی تحلیگر رسانه، اظهار داشت: زمانی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، از مقر کاخ سفید اینترنت و توئیتر را به عنوان ابزاری برای پیام رسانی انتخاب کرد، شاهد تولد ترم جدیدی بنام دیپلماسی توئیتری بودیم که شاید در ظاهر پیامی داشته باشد.
وی با اشاره به رفع محدودیت کاراکتر در پیام رسان توئیتر درپی گزینش ترامپ گفت: توئیتر این روند را فی البداهه انجام نداد و در حقیقت دست سیاست مداران را برای رساندن پیغام ها باز گذاشت.
این تحلیلگر رسانه تصریح کرد: مخاطبان امروز بسیار هوشمند با رسانه ها برخورد می کنند و در این میان توئیتر هم به عنوان رسانه ای اسمارت شناخته می شود و جالب اینجاست که هم مخاطب و هم رسانه، یکدیگر را تحت کنترل دارند.
وی با بیان اینکه مخاطبان امروز باید در تحلیل حوزه انتخابات آمریکا از سواد رسانه ای لازم برخوردار باشند، اظهار داشت: رسانه ها به طور مصنوعی همه چیز مخاطب را در گرو انتخابات آمریکا می دانند، در حالی که باید سواد رسانه ای لازم را داشته باشند.
منبع خبر:خبرگزاری فارس
انتهای پیام/
نظر خود را بنویسید