منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به مناسبت هفته معمار، جلسات کتاب‌خوانی با موضوع معماری تحت عنوان «معماری‌خوانی رادیو نمانا» با همکاری معاونت پژوهشی و دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به مناسبت هفته معمار، دوره‌های کتاب‌خوانی با عنوان «معماری‌خوانی رادیو نمانا» با همکاری معاونت پژوهشی و دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

 

با توجه به آسیب‌های آموزشی دانشجویان معماری و شهرسازی در ایام اپیدمی ویروس کرونا ازجمله کاهش سرانه مطالعه تخصصی، جلسات «معماری‌خوانی پادکست رادیو‌ نمانا» با همکاری معاونت پژوهشی و دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره باهدف درک و بینش عمیق مبانی تخصصی‌ دانشجویان، آشنایی و استفاده بیشتر از منابع ارزشمند موجود در کتابخانه دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره، امکان مشارکت علمی دانشجویان با یکدیگر و استادان در محیط پویای آموزشی، رشد سطح علمی و تجمیع آگاهی برگزار می‌شود.

 

 هدف از برگزاری این جلسات رشد سرانه مطالعه تخصصی، تقویت نگاه پرسشگر و نقادانه و مشارکت علمی، پژوهشی دانشجویان معماری و شهرسازی است.

این دوره هر هفته روزهای چهارشنبه‌ از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۳:۰۰ در کتابخانه دانشکده معماری و شهرسازی  تشکیل می‌شود.

در نخستین جلسه معارفه در تاریخ ششم اردیبهشت‌ماه 1402 دکتر محمدصادق خاجی و دکتر مرتضی اسماعیلی از دانشکده معماری و شهرسازی حضور خواهند داشت.

 

• شرکت در خوانش حضوری به دلیل ظرفیت محدود، مستلزم ثبت‌نام است. 

 

لذا عزیزان با مراجعه به آی‌دی زیر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

@memarikhaniradionamana

 

• سایر علاقه‌مندان با اسکن بارکد موجود در پوستر و یا با استفاده از لینک زیر می‌توانند در لایو جلسات مجازی شرکت کنند.

 

http://panel.soore.ac.ir/join/5ti47

 

ورود به جلسات مجازی برای عموم دانشجویان و دغدغه‌مندان رشته‌ معماری و شهرسازی بلامانع است.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهمعماری خوانی در دانشکده معماری و شهرسازی سوره

نظر خود را بنویسید