منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره در گفت‌وگو با روابط‌عمومی دانشگاه سوره جزئیات نحوه پذیرش پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی پیوسته 1403 دانشگاه سوره را تشریح کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره دکتر یوسف خجیر گفت: با توجه به اینکه در آخر هفته جاری اسامی چند برابر ظرفیت کارشناسی پیوسته 1403 دانشگاه سوره در 18 رشته اعلام می‌شود، متقاضیان باید در خصوص پذیرش غیرحضوری، ارسال مدارک و مصاحبه صلاحیت عمومی دقت نظر داشته باشند.  

وی افزود: طبق بخشنامه سازمان سنجش، اسامی داوطلبان از 31 شهریورماه در اختیار دانشگاه قرار می­گیرد که دانشگاه پس از ارسال پیامک به متقاضی، شیوه ارسال مدارک در سامانه گلستان را اطلاع‌رسانی می­کند. سپس متقاضی فرصت دارد تا پایان روز دوشنبه 2 مهرماه اطلاعات خود را در سامانه موردنظر بر اساس راهنمایی که برای آن‌ها ارسال می‌شود و در سایت نیز اطلاع‌رسانی می‌شود بارگذاری کند.

خجیر ادامه داد: پس از ثبت‌نام دانشجو در این مرحله، برای متقاضیانی که مدارک خود را ارسال کرده­اند، زمان و مکان مصاحبه تعیین و پیامک می‌شود. مصاحبه از تاریخ سه‌شنبه 3 مهرماه تا دوشنبه 9 مهرماه صورت می­گیرد. هر متقاضی باید در زمانی که برای وی تعیین‌شده است در جلسه مصاحبه حضور داشته باشد. زمان و مکان مصاحبه از طریق پیامک و درگاه دانشگاه سوره اطلاع­رسانی می‌شود. در صورت عدم ثبت‌نام و ارسال مدارک در سامانه گلستان امکان مصاحبه برای متقاضی وجود ندارد. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و قائم‌مقام دانشگاه سوره در پاسخ به محل برگزاری مصاحبه‌های پذیرفته‌شدگان بیان کرد: پذیرفته‌شدگانی که ساکن استان تهران و البرز هستند، به‌صورت مرکزی در شهر تهران مورد مصاحبه قرار می‌گیرند. همچنین داوطلبان شهرستان‌ها نیز در حوزه هنری‌ مراکز استان و یا استان هم‌جوار خود مورد مصاحبه‌ قرار خواهند گرفت که آدرس دقیق محل مصاحبه برای آن‌ها پیامک می‌شود.

خجیر یادآوری کرد ممکن است برای آن دسته از داوطلبانی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته باشند ارسال پیامک از سرشناسه دانشگاه سوره با اختلال روبه‌رو شود؛ بنابراین تأکید می‌شود داوطلبان شماره تلفن‌های خود را به‌صورت صحیح در سامانه گلستان دانشگاه سوره وارد کند. همچنین اگر در سامانه سنجش شماره تلفن همراه والدین خود را وارد کرده باشند به آن شماره پیامک می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره در پایان خاطرنشان کرد متقاضیان می‌توانند کلیه اطلاعات مربوط به نحوه ارسال مدارک و زمان و مکان مصاحبه را از درگاه دانشگاه سوره نیز پیگیری کنند.  

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهجزئیات پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت کارشناسی 1403 اعلام شد

نظر خود را بنویسید