منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نشست آشنایی و همفکری استادان گروه نقاشی با حضور دکتر نظری رئیس دانشکده هنر و آزاده حاجی سلیمی مدیر گروه نقاشی و جمعی از استادان محترم گروه نقاشی دانشکده هنر سوره برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، در این نشست دکتر نظری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه شروع ترم و سال تحصیلی جدید به طرح مسائل بنیادین آموزشی پرداخت و بر لزوم ثبت دقیق لیست حضوروغیاب دانشجویان در سامانه گلستان توسط استادان اشاره کرد. وی در ادامه تاکید کرد: با به حداقل رساندن غیبت در کلاس‌ها، به افزایش سطح کیفی آموزش اهتمام ورزیده و به برقراری نظم آموزشی یاری رسانند.

در ادامه‌ نشست حاجی سلیمی نیز با تقدیر و تشکر از حضور استادان گروه نقاشی دانشکده هنر سوره به نکاتی از قبیل لزوم تشکیل 16 جلسه آموزشی، انتخاب عنوان پروپوزال در آغاز ترم سوم دانشجویان کارشناسی ارشد، اطلاع‌رسانی به‌موقع توسط استادان در صورت عدم تشکیل کلاس و متقابلاً اعلام تاریخ جلسه‌ جبرانی بعد از مشورت با دانشجویان به گروه آموزشی و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های متنوع و متعدد هم توسط استادان و هم توسط دانشجویان در نگارخانه آیه اشاره کردند.

حاجی سلیمی افزود: از استادان گرامی درخواست دارم تا با طرح سؤالات امتحانی متناسب موضوع باقابلیت ارائه پاسخ‌های تحلیلی و ثبت نمرات پایان‌ترم تا حداکثر 10 روز پس از تاریخ برگزاری آزمون به ارتقا سطح کیفی آموزش دانشجویان یاری رسانند.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنشست گروه نقاشی دانشکده هنر برگزار شد

نظر خود را بنویسید