منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

بسمه تعالي

هنرمند از آسمانیان می‌گیرد و بر زمینیان می‌بخشد.

پس سینه‌اش باید قابلیت نزول ملائکه‌ای را داشته باشد که واسطه الهام هستند.

(سید مرتضی آوینی)

 

اطلاعيه شماره 1 : نحوه پذيرش و مصاحبه تعیین صلاحیت عمومی معرفی‌­شدگان (کد 40) چند برابر ظرفيت دانشگاه سوره در آزمون سراسري سال 1403 (کارشناسی پیوسته)

روابط عمومی دانشگاه بین المللی سوره- معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی سوره در اطلاعیه ای نحوه پذيرش و مصاحبه تعیین صلاحیت عمومی معرفی‌شدگان (کد 40) چند برابر ظرفيت دانشگاه سوره در آزمون سراسري سال 1403 (کارشناسی پیوسته)را اعلام کرد.

ضمن تبريك به‌تمامی معرفي‌­شدگان (کد 40) چند برابر ظرفيت دانشگاه سوره در آزمون سراسري 1403 به اطلاع مي­رساند دانشگاه سوره در راستای جذب و پرورش دانشجوی متعهد، اقدام به برگزاری مصاحبه صلاحیت عمومی داوطلبان کرده است. معرفی‌­شدگان كد رشته محل­‌هاي مندرج در جدول بند الف نسبت به ثبت­‌نام اينترنتي و شركت در جلسه مصـاحبه حضـوري بر اساس بند ب تا خ اقدام نمايند:

الف – جدول كد رشته محل‌­هاي دانشگاه سوره:

ب – تاريخ­‌هاي مهم:

١) ثبت‌نام اينترنتي در سامانه گلستان دانشگاه سوره به آدرس :  https://golestan.soore.ac.ir–  روز دوشنبه مورخ 30 مهرماه 1403

٢) اعلام نتايج بررسي اوليه پرونده الكترونيكي و جدول زمان‌بندی شركت در مصاحبه حضوري، از تاریخ چهارشنبه 2 آبان‌ماه 1403 از طریق پیامک و اعلام در سایت دانشگاه

 

ج- نحوه ثبت­‌نام اينترنتي، مصاحبه حضوري و ارسال مدارك لازم

داوطلبان معرفی‌شده در هر يك از كد رشته محل­‌هاي جدول بند الف (بر اساس اعلام رسمي سازمان سنجش آموزش كشور در سايت سنجش)، در مرحله اول طبق توضيحات زير نسبت به ثبت‌نام اينترنتي اقدام نموده و پس از بررسي پرونده الكترونيكي و در صورت تائيد، لازم است در مرحله دوم طبق جدول زمان‌بندی اعلامي جهت انجام مصاحبه به‌صورت حضوري شركت نمايند.

 

مرحله اول: ثبت­‌نام اينترنتي در سامانه گلستان دانشگاه سوره

معرفی‌شدگان چند برابر ظرفيت واجد شرايط، لازم است دوشنبه 30 مهرماه نسـبت بـه ثبـت­‌نـام اينترنتي از طريق سامانه گلستان اين دانشگاه به نشاني https://golestan.soore.ac.ir اقدام نموده (برای دریافت فايل pdf راهنماي تصويري مراحل ثبت­نام اينترنتي عدد 35 را به شماره 10001201000 پیامک کنید) و مـدارك موردنیاز به شرح زير را با فرمت مناسب تهيه و در سامانه مذكور در محل­‌هاي مناسب بارگذاري نمايند. شایان‌ذکر است اين مهلت تمديد نخواهد شد و ضروري است داوطلبان محترم واجد شرايط در زمان مقرر نسبت به ثبت‌­نام و بارگذاري كليه مدارك الزامي خود در اين سامانه اقدام نمايند . همچنين يادآور مي­‌شود به مدارك ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد.

تذکر: یادآور می­‌شود داوطلبانی که تا تاریخ 31/06/1403 موفق به اخذ آخرین مدرک تحصیلی (دیپلم یا پیش‌دانشگاهی و ...) نشوند موردبررسی قرار نخواهد گرفت.

 

مدارك موردنیاز براي بارگذاري در سيستم گلستان

١) مداركي كه لازم است داوطلبان واجد شرايط اسكن و در مرحله ثبت­‌نام الكترونيكي بارگذاري نمايند. (اندازه هر فايل حداكثر ٣٠٠ كيلوبايت و با فرمت­‌های مشخص‌شده و كيفيت بسیار خوب).

عكس رنگي ٣ × ٤ تمام‌رخ و جديد (با اندازه حداقل ٢٠٠ پيكسل عرض و ٣٠٠ پيكسل ارتفاع)

تصوير روي كارت ملي

تصوير صفحه اول شناسنامه

تصویر صفحه توضیحات شناسنامه

تصوير فرم تکمیل‌شده (دست‌­نويس و امضاءشده) تعهدنامه داوطلب (شیوه دانلود این فايل از طریق سامانه گلستان بوده و در فایل راهنمای تصویری توضیح داده‌شده است)

٢) مداركي كه لازم است در مرحله ثبت­‌نام الكترونيكي به فرمت pdf با حجم حداكثر ٥٠٠ كيلوبايت بارگذاري شود.

كارنامه نتايج اوليه آزمون سراسري سال 1403

كارنامه انتخاب رشته داوطلب (اولويت‌­هاي انتخاب كد رشته محل‌­هاي تحصيلي)

 

مرحله دوم: مراجعه به محل برگزاری مصاحبه

پس از بررسي پرونده الكترونيكي، داوطلباني كه مجاز به شركت در جلسه مصاحبه شوند، مي­‌بايست برابر برنامه زمان‌بندی كه چهارشنبه 1 آبان‌ماه از طريق ارسال پیامک و سايت دانشگاه به آدرس: https://soore.ac.ir  اطلاع­‌رساني مي­شود در جلسه مصاحبه حضوري شركت نمايند. شایان‌ذکر است دانشگاه مسئوليتي براي اطلاع‌­رساني از طريق ديگر ندارد و داوطلبان ملزم هستند از زمان ثبت‌­نام تا اعلام جدول زمان‌بندی، اخبار مربوط را از سايت دانشگاه دريافت نمايند.

همچنين انجام مصاحبه حضوري در مکان­‌های معرفی‌شده در سایت، منوط به ارائه كامل مدارك ذيل و مراجعه در زمان مقرر است. در غير این صورت به‌منزله انصراف تلقي شده و به مراجعات بعدي ترتيب اثر داده نخواهد شد.

 

مدارك موردنیاز براي شركت در مصاحبه حضوري:

١) همراه داشتن كارت ملي

2) همراه داشتن فرم تکمیل‌شده (به‌صورت پرینت شده) مشخصات بررسي صلاحيت عمومي كه به امضاء داوطلب رسيده است.

3) پرينت گواهي ثبت‌­نام اينترنتي در سيستم گلستان (جهت مصاحبه حضوري، اين گواهي مجوز ورود به محل مصاحبه است).

تذكر: داوطلبان می­‌توانند آثار و يا نمونه كارهاي تولیدشده از قبيل فيلم، عكس، نقاشي، شعر، صنایع‌دستی، فیلم‌نامه، نمايشنامه و آثار پژوهشي و بیوگرافی را به همراه داشته باشند.

 

خ - نكات مهم:

1- پذيرش قطعي منوط به تأیید نهايي سازمان سنجش آموزش كشور است.

2- به مدارك ناقص و درخواست داوطلباني كه واجد كليه شرايط الزامـي نباشـند ترتيـب اثـر داده نخواهـد شـد. لذا مجدداً توصيه مي­‌شود داوطلبان قبل از ثبت‌نام مفاد اطلاعيه را به‌دقت مطالعـه و در صورت اطمينان از احراز كليه شرايط الزامي، ثبت­‌نام نمايند.

3- شرايط پذيرش و نحوه ارائه درخواست و ثبت‌­نام از وضوح كافي برخوردار است؛ لـذا خواهشـمند اسـت از مراجعـه حضوري و يا تماس تلفني به‌منظور پرسش مجدد موارد خودداري فرماييد. در صـورت ضـرورت صـرفاً شـماره تلفـن  :

66858017 یا 66858083 داخلی 1 (اداره پذیرش و ثبت‌نام) در روزهاي اداري و غير از تعطيلات رسمي پاسخگوي داوطلبان خواهد بود و خارج از ساعات و روزهاي اعلام‌شده امكان پاسخگويي به داوطلبان وجود نخواهد داشت.

4- چنانچه در هر مرحله از ثبت‌­نام، بررسي و اشتغال به تحصـيل مشـخص شـود كـه داوطلـب واجـد شـرايط الزامـي پذيرش از طريق اين اطلاعيه نبوده يا مغايرتي بين مدارك و مستندات ارائه‌شده داوطلب با اصل مدارك صادره از مراجع ذی‌ربط وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت­‌نام و ادامه تحصيل وي جلوگيري مي­‌شـود و مطـابق مقـررات بـا وي رفتـار خواهد شد.

5- حضور داوطلباني كه مجاز به شركت در مصاحبه حضوري مي­‌شوند در ساعت و روز تعیین‌شده (كه متعاقباً از طريق همين سايت اعلام خواهد شد) براي مصاحبه الزامي و اين زمان غیرقابل تغيير است و عدم حضور (بدون دليل موجهي كه موردپذیرش دانشگاه باشد) به‌منزله غيبت و انصراف تلقي می‌شود.

6- در هیچ‌یک از مراحل پذيرش و مصاحبه امكان تجدیدنظر وجود ندارد.

 

                                                                                                                                   موفق باشید

                                                                                                     معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنحوه پذيرش و مصاحبه تعیین صلاحیت عمومی معرفی‌شدگان (کد 40)

نظر خود را بنویسید