منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

با همکاری بسیج دانشگاه سوره، معاونت فرهنگی و با حضور جمعی از دانشجویان، استادان و کارمندان در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی سوره ویژه برنامه بزرگداشت شهید مقاومت سید حسن نصرالله برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه بین‌المللی سوره همایش بزرگ آغاز نصرالله به همت بسیج دانشگاه سوره و معاونت فرهنگی در سالن اجتماعات (نادر طالب‌زاده) واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه بین‌المللی سوره برگزار شد.

 

آیین بزرگداشت شهید مقاومت سید حسن نصرالله که با عنوان آغاز نصرالله برگزار شد، روز ۲۵ مهرماه با همکاری بسیج دانشگاه سوره و معاونت فرهنگی و با حضور جمعی از دانشجویان، استادان و کارمندان در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی سوره برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمدحسین ساعی، دکتر امیدعلی مسعودی، سعدالله زارعی (استاد دانشگاه) به سخنرانی پیرامون ابعاد شخصیتی شهید نصرالله و زندگی شخصی وی پرداختند. همچنین پس از ذکر مداحی آقای درودیان، در بخشی از آیین بزرگداشت آغاز نصرالله، ارتباط ویدیویی با دکتر یامین پور مدرس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه بین‌المللی سوره که لبنان سفرکرده است برقرار شد. دراین‌ارتباط ویدیویی دکتر یامین پور به توضیح حال و هوای بیروت و مردم در عصر مقاومت با دانشجویان و حضار در جلسه سخن گفت.

در پایان مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله، مسابقه پرسش از زندگینامه شهید نصرالله برگزار و از برندگان آن تقدیر شد.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورههمایش آغاز نصرالله در دانشگاه بین‌المللی سوره برگزار شد

نظر خود را بنویسید