معاونین محترم
روسای محترم دانشکده ها
مدیران محترم ستادی
با سلام و احترام؛
به منظور تسریع در گردش امور مالی و انجام به موقع پرداخت ها و اجرای صحیح آیین نامه های معاملاتی دانشگاه و همچنین در راستای قوانین و مقررات مالی دستگاه های نظارتی هم از سازمان امور مالیاتی کشور سازمان بیمه تأمین اجتماعی و حسابرسان تقاضا دارد دستور فرمایید نسبت به رعایت موارد زیر اقدام نمایند.
۱- تنخواه گردان پرداختی در وجه تنخواه داران صرفاً بابت خرید هزینه های جزئی واحدها در نظر گرفته شده است
2- از انعقاد هرگونه قرارداد بابت خرید خدمات و کالا اعم از آموزشی هنری پژوهشی عمرانی و غیره بدون مجوز خودداری نموده در صورت نیاز به انجام عقد قرارداد لازم است قبل از هرگونه اقدام به صورت کتبی با شرح مستندات و جهت کسب مجوز با معاونت اداری و مالی مکاتبه تا پس از بررسی و تأمین اعتبار مربوطه اقدام لازم صورت پذیرد
3- طبق ماده ۳۴ آیین نامه معاملات خریدوفروش یا استیجاری در هنگام عقد قرارداد اجرای تشریفات مناقصه و یا مزایده الزامی است
4-کارپردازی دانشگاه موظف و خریدهای کلان را ضمن رعایت کیفیت کالا و مقرون به صرفه بودن آن بدون واسطه است از طریق نمایندگی های معتبر داخلی برابر مقررات نسبت به خرید اقدام نماید
5- برای کلیه خریدهای کلان ارائه استعلام بها به تعداد حداقل سه فقره الزامی است
تبصره ارائه عصر پیش فاکتور به همراه مهر و امضای فروشنده الزامی است
6- تحت هر شرایطی کلیه اجناس خریداری شده از مصرفی و غیر مصرفی الزامات تحویل انبار مرکزی گردد تا پس از صدور درخواست کالا و قبض انبار و الصاق برچسب اموال و ثبت در صورت حساب های اموال خریداری شده توسط مسئول مربوطه اقدام شود
7- موجودی باقی مانده از کالای خریداری شده را باید پس از پایان مراسم به انبار مرکزی دانشگاه تحویل نموده و رسید آن را از مسئول اموال دریافت نماید
یادآوری مهم: هرگونه خرید یا اقدام به ایجاد تعهد با پیمانکاران و غیره خارج از ضوابط تعیین شده و بدون هماهنگی قبلی با معاونت اداری مالی اقدامی ندارد
در پایان انتظار دارد با عنایت به ضرورت و اهمیت موضوع بخشنامه فوق العاده و به منظور جلوگیری از تبعات نامطلوب و خسارات احتمالی بابت جریمه های مالیات و بیمه تأمین اجتماعی شایسته از جهت رعایت مقررات حاکم بر قوانین سازمان های مذکور اهتمام لازم را به عمل آورید.
نظر خود را بنویسید