به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ نخستین کتاب تخصصی در خصوص مطالعه روشهای نوین در بازاریابی فروشگاههای موزه (ایران و جهان) مستخرج از پایاننامه نفیسه صادقنژاد از دانشآموختگان رشته هنر اسلامی دانشگاه سوره، به راهنمایی دکتر مهران هوشیار توسط انتشارات مهکامه (ناشر تخصصی کتابهای موزه و گردشگری) به چاپ رسید.
لازم به ذکر است، این کتاب در سه فصل نگارش شده است که فصل نخست با عنوان موزه چیست؟ به وجه تسمیه موزه، پیشینه و طبقهبندی موزهها در دنیا و ایران میپردازد. همچنین، فصل دوم تحت عنوان اقتصاد موزهها است که به مسئله بازاریابی و مباحث مرتبط با درآمدزایی در موزه و از طریق موزه پرداخته شده است.
باید اظهار داشت، در فصل سوم که با عنوان فروشگاههای موزه مطرح شده، مباحث اقتصادی موزه در قالب فروشگاههای آن و استانداردسازی محصولات ارائه شده در فروشگاه مورد بررسی قرار میگیرد.
همچنین علاقهمندان میتوانند جهت تهیه این کتاب به وبگاه www.mahkame.com
مراجعه کنند.
نظر خود را بنویسید