دانشگاه سوره بهمنظور ارتقای نظام آموزشی و تکریم هر چه بیشتر استادان، دانشجویان و مراجعهکنندگان محترم، اقدام به ایجاد سامانه همدلی (سامانه ثبت و پاسخگویی به پیشنهادها، انتقادات، شکایات و ارزیابی عملکرد) از واحدهای اداری و آموزشی دانشگاه کرده است. خواهشمندیم با درج نظرات سازنده خود، ما را در خدمترسانی بهتر یاری کنید.
نحوه کار با سامانه
برای دسترسی سریعتر شما عزیزان به این سامانه، بیرون اتاق هر مسئول یا کارشناس یک کارت 10 در 15 نصبشده است که در آن یک «کیوآرکد QR Code» همراه با نام و نام خانوادگی و مسئولیت شخص موردنظر درجشده است. شما میتوانید با تلفن همراه خود این «کیوآرکد» را اسکن کنید و بعد از کلیک بر روی ثبتنظر وارد صفحه شخص موردنظر شوید و مراحل زیر را انجام دهید:
- 1- بخش واحد موردنظر: شما در این بخش اقدامی انجام نمیدهید چراکه با اسکن «کیوآرکد» وارد صفحه شخص موردنظر خود شدهاید.
- 2- بخش مشخصات فردی: در این بخش با دو گزینه روبهرو خواهید شد:
الف) میتوانید مشخصات فردی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و نظرات خود را بنویسید؛
ب) میتوانید با کلیک بر روی مربع زیرکلمه ناشناس بهصورت ناشناس نظر دهید. در این صورت بعد از انتخاب گزینه ارسال در انتهای سامانه، صبر کنید تا از سیستم برای شما، شماره پیگیری ارسال شود.
- 3- بخش موضوع مورد نظر: بعد از انتخاب هر یک از گزینهها میتوانید در قسمت زیرین آن (شرح) مطلب خود را بنویسید.
- 4- در بخش پیوست: در صورت تمایل میتوانید مستندات خود را ارسال کنید تا موردبررسی قرار گیرد.
توجه:
- چنانچه تلفن خود را در سامانه درج کرده باشید پاسخ نظرات شما (درنهایت) تا 48 ساعت بعد برای شما پیامک میشود و اگر بهصورت ناشناس نظر دهید باید تا 48 ساعت بعد با ورود به سامانه در بخش پیگیری نظر ثبتشده، پاسخ خود را دریافت کنید.
- اشخاصی که شماره تلفن خود را وارد میکنند علاوه بر مشاهده کد پیگیری در سامانه، برای تلفن همراه آنها نیز کد پیگیری ارسال خواهد شد.
- اگر شخصی نتوانست «کیوآرکد» موردنظر را اسکن کند میتواند از طریق آدرس http://hamdeli.soore.ac.ir وارد سامانه شود و نظر خود را در مورد واحد مربوطه ثبت کند. در این صورت باید بند 1 (بخش مورد نظر) را تکمیل کند.
- لازم به ذکر است تمامی نظرات شما عزیزان صرفا توسط دفتر ریاست بررسی میشود و اسامی افراد نظردهنده محفوظ است.
« روابط عمومی دانشگاه سوره»
نظر خود را بنویسید