منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دکتر «کاظم نظری» رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره در گفت‌وگو با روابط‌عمومی از برگزاری بیش از 120 جلسه دفاع دانشجویان این دانشکده خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، دکتر کاظم نظری با اعلام برگزاری 128 جلسه پایان‌نامه‌ها و دفاع  در دانشکده هنر از زحمات یکایک همکاران خود در دانشکده هنر قدردانی کرد.

وی با اشاره به حضور بیش از چهار هزار نفر دانشجو در دانشگاه سوره، جلسات دفاع پایان‌نامه‌های دانشجویان را در دو بخش نظری و عملی، نقطه عرضه دانش آن‌ها‌ عنوان کرد. وی افزود: از نیمه دوم شهریورماه، این جلسات، روزانه بین 20 تا 30 پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده هنر دانشگاه سوره دفاع می‌شدند. همچنین آموزش‌های پروپوزال نویسی، روش تحقیق و پژوهش که توسط استادان در مسیر تحصیلی دانشجویان صورت می‌گیرد، باهدف تبدیل‌شدن این جوانان به محقق‌ها و آینده‌سازان کشورمان بوده و پایان‌نامه‌های دانشگاه سوره جزء اثرگذارترین‌ و موفق‌ترین‌ها است.

نظری افزود: از دیگر افتخارات دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه سوره می‌توان به جشنواره ملی جوان ایرانی در حوزه هنرهای تجسمی اشاره کرد که از چهار شرکت‌کننده رشته صنایع‌دستی دانشکده هنر سوره، سه نفر آن‌ها موفق به دریافت جایزه شدند.

رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره در مورد پایان‌نامه رشته جلوه‌های ویژه بصری که برای اولین بار در تمام ایران، در دانشگاه سوره پایه‌گذاری و اجرا شد، خبر داد و افزود: ارائه پایان‌نامه و برگزاری نخستین جلسه دفاع از پایان‌نامه دانشجوی رشته جلوه‌های ویژه اتفاق و دست آورد بزرگی است که نصیب دانشکده هنر دانشگاه سوره شد. همچنین این رشته ازنظر تربیت نیروی جوان در این رشته برای صنعت سینما، بازی و سرگرمی حائز اهمیت است چراکه دانشگاه سوره، دانشگاهی مأموریت محور و با اهداف و سیاست‌هایی در تربیت هنرمند مؤمن، متعهد و انقلابی عنوان کرد.

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبیش از 120 جلسه دفاع تنها در دانشکده هنر سوره برگزار شد

نظر خود را بنویسید