منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

جلسه شعرخوانی دانشگاه سوره موسوم به خرابات در این هفته به موضوع شهادت سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت پرداخت که همین امر موجب شد مراسم حس و حال دیگری داشته باشد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، در روز دوشنبه مورخ دهم مهرماه 1403 جلسه شعرخوانی « خرابات » با حضور شاعران کشوری در سالن اجتماعات برگزار شد.

در این مراسم افرادی چون دکتر علی جوادی، دکتر محمود اکرامی فر، دکتر علی داوودی، دکتر حسنا محمود زاده، دکتر محمدرضا وحید زاده، قاسم صرافان، حسین زحمتکش، میرحامد فلاحی راد، میثم یوسفی و علی حسنی و چند تن از شاعران جوان به شعرخوانی پیرامون موضوع شهادت سید حسن نصرالله، شهدای مقاومت، مسئله فلسطین و حزب‌الله پرداختند.

لازم به ذکر است در بخشی از مراسم دکتر علی جوادی معاون و دکتر احمدرضا کاویار مدیر فرهنگی دانشگاه سوره به اهمیت حمایت از حزب‌الله، مردم مظلوم فلسطین و لبنان اشاره کردند و تأکید داشتند جهان اسلام باید در این برهه حساس تاریخی تمام‌قد از این مسئله مهم حمایت کند.

 

برنامه با پخش نماهنگی از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و توجه به این نکته که درراه شهادت همیشه باید ثابت‌قدم باشیم به اتمام رسید.

 

گفتنی است ویژه‌برنامه شعرخوانی دانشگاه سوره بانام خرابات درترم جاری هر دوشنبه باهمت معاونت فرهنگی برگزار می‌شود.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهخرابات این هفته دانشگاه سوره با عطر بوی شهدای مقاومت برگزار شد.

نظر خود را بنویسید